|
show me your skrivbords... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by beaversweede
jäklar va litet det blir..har du läsglasögon på dig när du sitter framför datorn? :p |
Jag kör 1600x1200 på min 19", funkar hur bra som helst :)
Beror kanske lite på hur hög kvalitet skärmen har, men det är jag inte säker på... |
|
|
| Laszlo |
| Kör också 1600x1200 på min 19" skärm. Funkar hur bra som helst. Problemet är att när man väl vant sig vid 1600x1200 så kan man inte gå tillbaka. Det är helt lönöst att sitta med Illustrator, Director, Photoshop etc etc med lägre upplösningar. |
|
|
| Pjox |
haha jofawe varför är nallen inburad? :p
tycker ju synd om den nu :D |
|
|
| beaversweede |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Kör också 1600x1200 på min 19" skärm. Funkar hur bra som helst. Problemet är att när man väl vant sig vid 1600x1200 så kan man inte gå tillbaka. Det är helt lönöst att sitta med Illustrator, Director, Photoshop etc etc med lägre upplösningar. |
ok,,men egentligen ska jag inte säga så mycket jag kör med 1024x768 på en 17" skärm :stongue: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Pjox
haha jofawe varför är nallen inburad? :p
tycker ju synd om den nu :D |
det är faktist två.. och de är vilda, jag måste tygla dem på nått sätt.. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by jofawe
det är faktist två.. och de är vilda, jag måste tygla dem på nått sätt.. |
måste missat den ena.. men okej. vilda nallar kan vara farliga. |
|
|
| M1cro5lave |
Min enkla desktop.
Av någon anledning gillar jag inte att ha skrivbordsikoner, de försör själva bakgrunden, hehe :)
 |
|
|
| Funfrock |
här sitter jag och skriver
 |
|
|
| Aendy |
 |
|
|
| jeremy1984 |
Aendy: Haha :D Skulle få panik om mitt skrivbord såg ut som ditt!
Massa otitlade textdokument o genvägar överallt..:nervous: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Aendy: Haha :D Skulle få panik om mitt skrivbord såg ut som ditt!
Massa otitlade textdokument o genvägar överallt..:nervous: |
Fan att jag inte tänkte på att ta en skärmdump av mitt skrivbord innan jag installerade om systemet, det var seriöst mycket värre än Andens :p Lär bli så igen inom en snar framtid, jag skiter totalt i hur mitt skrivbord ser ut :toothless |
|
|
|
|