|
show me your skrivbords... (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Chrill
men, är det bara för mig som nästan inga bilder funkar ? länkarna funar bra men bilderna som skrivs in funkar inte:conf: någon som vet varför? |
Du får nog inte svar fortare för att du skickar medelandet 3 ggr :p
Men för att svara lite på frågan du ställer så har iaf jag iiingen aning. Bildera funkar fin fint för mig. hmm |
|
|
| Chrill |
| oj, såg inte att det blev så.. mitt internet är konstigt.. sorry. |
|
|
| CJ InterCity |
en kompis gjorde denna :toothless
 |
|
|
| Jre |
Såhär ser mitt skrivbord ut just nu!
/ Jre |
|
|
| Laszlo |
Dammar av en gammal tråd.
Snubblade över en XP-tweak idag som heter LiteStep och ett skin som heter non|step. Såhär l337 ser min desktop numera ut:

Cleant, minimalistiskt och bara helt jävla underbart! :D |
|
|
| ShyTrance |
där e min då :) |
|
|
| CJ InterCity |
@ ShyTrance
Joost Van Den Berg's Spring Set, that's the real stuff ;)
Du har inte lust att skicka bakgrundsbilden till min epost? jag skulle mycket gärna använda den på mitt skrivbord också :) ifall det går bra -> [email protected]
EDIT: lika bra att posta mitt nuvarande skrivbord (i skala 1:2 för att inte ockupera hela skärmen). Jag är inte djävuls-dyrkare eller nåt sånt om ni nu tror det, tyckte bara att bilden var fascinerande :p
 |
|
|
| hustler |
Så här ser det ut hos mig, för er som blir lite konfunderande av screenshoten kan jag meddela att jag kör Mac.
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| (s)n0bben.... ser ut som Fatboy Slim när han lirade på Ibiza... nån som sett den videon ? Gryyyyym ! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
(s)n0bben.... ser ut som Fatboy Slim när han lirade på Ibiza... nån som sett den videon ? Gryyyyym ! |
har icke sett men hört feta saker om den...har du?? lust..din..effteepee?? ;) |
|
|
|
|