return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
show me your skrivbords... (pg. 11)
View this Thread in Original format
Pjox
quote:
Originally posted by Chrill
men, är det bara för mig som nästan inga bilder funkar ? länkarna funar bra men bilderna som skrivs in funkar inte:conf: någon som vet varför?


Du får nog inte svar fortare för att du skickar medelandet 3 ggr :p

Men för att svara lite på frågan du ställer så har iaf jag iiingen aning. Bildera funkar fin fint för mig. hmm
Chrill
oj, såg inte att det blev så.. mitt internet är konstigt.. sorry.
CJ InterCity
en kompis gjorde denna :toothless

Laszlo
^^ haha :)
Jre
Såhär ser mitt skrivbord ut just nu!



/ Jre
Laszlo
Dammar av en gammal tråd.

Snubblade över en XP-tweak idag som heter LiteStep och ett skin som heter non|step. Såhär l337 ser min desktop numera ut:



Cleant, minimalistiskt och bara helt jävla underbart! :D
ShyTrance


där e min då :)
CJ InterCity
@ ShyTrance

Joost Van Den Berg's Spring Set, that's the real stuff ;)

Du har inte lust att skicka bakgrundsbilden till min epost? jag skulle mycket gärna använda den på mitt skrivbord också :) ifall det går bra -> [email protected]

EDIT: lika bra att posta mitt nuvarande skrivbord (i skala 1:2 för att inte ockupera hela skärmen). Jag är inte djävuls-dyrkare eller nåt sånt om ni nu tror det, tyckte bara att bilden var fascinerande :p

hustler
Så här ser det ut hos mig, för er som blir lite konfunderande av screenshoten kan jag meddela att jag kör Mac.

SteveTranz4ever
(s)n0bben.... ser ut som Fatboy Slim när han lirade på Ibiza... nån som sett den videon ? Gryyyyym !

Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
(s)n0bben.... ser ut som Fatboy Slim när han lirade på Ibiza... nån som sett den videon ? Gryyyyym !


har icke sett men hört feta saker om den...har du?? lust..din..effteepee?? ;)
Hauken
Vanlig XP theme med lite skönare ikoner. Städade t om upp bland dom bara för denna tråd :P

http://img42.**************/my.php?image=tadesc4yr.gif
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement