return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
show me your skrivbords... (pg. 12)
View this Thread in Original format
zoric


Här är min :)
Jeremy H
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
(s)n0bben.... ser ut som Fatboy Slim när han lirade på Ibiza... nån som sett den videon ? Gryyyyym !

Inte sett den videon faktiskt... Har du den "uppe"? :)
Men hans bild är väl ändå från när Fatboy Slim spelade på Brighton beach? Eller? :)
jofawe
jag skulle jättegärna posta min bakgrund här, men eftersom samma bild kommer vara med i swetafotogrejjen så.. nä :P
djnaeblis
quote:
Originally posted by dbl


fy vad kul! skulle du kunna skicka mig denna bild som du har på background.

Laszlo jag har inte sett något om Litestep på länge... tycker du om det?
Laszlo
quote:
Originally posted by djnaeblis
fy vad kul! skulle du kunna skicka mig denna bild som du har på background.

Laszlo jag har inte sett något om Litestep på länge... tycker du om det?


Ja, jag tokdiggar det! Finns bara två saker jag stör mig på och det är att jag måste klicka en extra gång för att komma åt genvägarna på Quicklaunchen och sen har jag ännu inte lyckats modifiera detta theme så jag kan få alla systray-ikoner synliga på en och samma gång...
Hauken
gillade verkligen den bakgrunds bilden med, upload! :)
dbl
har inte kvar den bakgrunden tyvärr..... men grym e den
Cloudburst
quote:
Originally posted by dbl
har inte kvar den bakgrunden tyvärr..... men grym e den


not good enough!

gruppstryk!
dbl
quote:
Originally posted by Cloudburst
not good enough!

gruppstryk!


ohhh.. sounds hot :p

här har ni mitt nya skrivbord istället.. 2 skärmar varav den ena är mindre så därför 2 bilder varav den ena är svart nedanför

montana



bild ritad av mig + 5 polare i ett whiteboarding script i mirc

(original bild: http://images3.deviantart.com/i/2004/112/3/3/Land_Ahoy.png )

jag suddade bort penisen för att uhhm, orkade inte se den hela tiden

ice_key
Här kommer mitt desktop :D


http://upl.silentwhisper.net/uplfol...d1/desktop_.JPG



Btw.... skivan som spelas är så in i h*lvetes bra :D
zoric
quote:
Btw.... skivan som spelas är så in i h*lvetes bra :D


Håller med :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement