|
show me your skrivbords... (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| zoric |

Här är min :) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
(s)n0bben.... ser ut som Fatboy Slim när han lirade på Ibiza... nån som sett den videon ? Gryyyyym ! |
Inte sett den videon faktiskt... Har du den "uppe"? :)
Men hans bild är väl ändå från när Fatboy Slim spelade på Brighton beach? Eller? :) |
|
|
| jofawe |
| jag skulle jättegärna posta min bakgrund här, men eftersom samma bild kommer vara med i swetafotogrejjen så.. nä :P |
|
|
| djnaeblis |
| quote: | Originally posted by dbl
|
fy vad kul! skulle du kunna skicka mig denna bild som du har på background.
Laszlo jag har inte sett något om Litestep på länge... tycker du om det? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by djnaeblis
fy vad kul! skulle du kunna skicka mig denna bild som du har på background.
Laszlo jag har inte sett något om Litestep på länge... tycker du om det? |
Ja, jag tokdiggar det! Finns bara två saker jag stör mig på och det är att jag måste klicka en extra gång för att komma åt genvägarna på Quicklaunchen och sen har jag ännu inte lyckats modifiera detta theme så jag kan få alla systray-ikoner synliga på en och samma gång... |
|
|
| Hauken |
| gillade verkligen den bakgrunds bilden med, upload! :) |
|
|
| dbl |
| har inte kvar den bakgrunden tyvärr..... men grym e den |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by dbl
har inte kvar den bakgrunden tyvärr..... men grym e den |
not good enough!
gruppstryk! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
not good enough!
gruppstryk! |
ohhh.. sounds hot :p
här har ni mitt nya skrivbord istället.. 2 skärmar varav den ena är mindre så därför 2 bilder varav den ena är svart nedanför
 |
|
|
| montana |

bild ritad av mig + 5 polare i ett whiteboarding script i mirc
(original bild: http://images3.deviantart.com/i/2004/112/3/3/Land_Ahoy.png )
jag suddade bort penisen för att uhhm, orkade inte se den hela tiden |
|
|
| zoric |
| quote: | | Btw.... skivan som spelas är så in i h*lvetes bra :D |
Håller med :D |
|
|
|
|