|
show me your skrivbords... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Zliten |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
oj den var minst sagt minimalistisk :D |
Nja men ska det vara rätt så ska det vara rätt :)
Det är ju trotts allt min upplösning på skrivbordet ( 1280"1024 ) hehe :haha: |
|
|
| dbl |
 |
|
|
| zamson |
| skön bakgrund DBL.. du får jättegärna ladda upp den på nån www så man kan tanka den! |
|
|
| JayBee |
haha Zliten din Tiesto wannabe :)
jag körde oxo med lite opacity på min winamp 5 förut men det verkade som att det laggade till lite mer då så jag sket i det. :P |
|
|
| BrainmaN |
mitt val är av bakgrund är det jag har tjatat om hela tiden Sensation Whites 1024x768 finns på http://sensation.id-t.com/sensation2003/ under (extras)
nu är det ju bara 156 dar kvar till avfärd |
|
|
| DJ_Laszlo |
 |
|
|
| Smekbar |
ahh har kört den innan, det är väl Aston eller nått sånt shell... moddade iofs det totallt för att få de o passa mig :) |
|
|
| tobo99 |
| quote: | Originally posted by Smekbar
ahh har kört den innan, det är väl Aston eller nått sånt shell... moddade iofs det totallt för att få de o passa mig :) |
är faktiskt bara windowblinds och samurize :p |
|
|
| dbl |

min lillebror och lillasyrra :) |
|
|
|
|