return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
show me your skrivbords... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Zliten
quote:
Originally posted by St_Andrew
oj den var minst sagt minimalistisk :D


Nja men ska det vara rätt så ska det vara rätt :)

Det är ju trotts allt min upplösning på skrivbordet ( 1280"1024 ) hehe :haha:
montana
mitt nya skrivbord
http://images.deviantart.com/i/2004...reenshot_v7.jpg

det var en en sån fin bild på sån fin flicka så jag var tvungen att öppna psp och göra den till min skrivbordsunderlägg

original bild: http://www.deviantart.com/deviation/4045244/
dbl
zamson
skön bakgrund DBL.. du får jättegärna ladda upp den på nån www så man kan tanka den!
JayBee
haha Zliten din Tiesto wannabe :)

jag körde oxo med lite opacity på min winamp 5 förut men det verkade som att det laggade till lite mer då så jag sket i det. :P
BrainmaN
mitt val är av bakgrund är det jag har tjatat om hela tiden Sensation Whites 1024x768 finns på http://sensation.id-t.com/sensation2003/ under (extras)
nu är det ju bara 156 dar kvar till avfärd
DJ_Laszlo
tobo99
nuvarande desktop
rent ska det vara :p
Smekbar
quote:
Originally posted by tobo99
nuvarande desktop
rent ska det vara :p


ahh har kört den innan, det är väl Aston eller nått sånt shell... moddade iofs det totallt för att få de o passa mig :)
tobo99
quote:
Originally posted by Smekbar
ahh har kört den innan, det är väl Aston eller nått sånt shell... moddade iofs det totallt för att få de o passa mig :)


är faktiskt bara windowblinds och samurize :p

AC.
ordning och reda! :D
http://us.f1f.yahoofs.com/bc/1c2acd1b/bc/trance/Skrivbordet.jpg?bfPQFIABCHk4rRf_
dbl

min lillebror och lillasyrra :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement