|
show me your skrivbords... (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| lacksesepsotygh |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Inte sett den videon faktiskt... Har du den "uppe"? :)
Men hans bild är väl ändå från när Fatboy Slim spelade på Brighton beach? Eller? :) |
tror inte att john digweed lägger upp fatboy slim-fotografier i sitt galleri :) |
|
|
| hustler |
Tänkte återuppliva den här gamla tråden. Så här ser det ut hos mig för tillfället :D
 |
|
|
| hustler |
FETT tung bakgrund! |
|
|
| Braxen |
| Yepp! så jävla skön, från förrförra säsongen, när han gjorde årets mål i derbyt mot spurs, tar bollen vid eget straffområde, kör hela vägen själv å nätar, å sen hela vägen tillbaka, för å göra ^^ sådär framför spurs sektionen ;) GULD ! |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Braxen
Yepp! så jävla skön, från förrförra säsongen, när han gjorde årets mål i derbyt mot spurs, tar bollen vid eget straffområde, kör hela vägen själv å nätar, å sen hela vägen tillbaka, för å göra ^^ sådär framför spurs sektionen ;) GULD ! |
Haha, va ball bild. :D |
|
|
| Cloudburst |
Mitt skrivbord på min nya laptop:

:) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Mitt skrivbord på min nya laptop:

:) |
det var inte illa, rätt snygg måste jag säga :) |
|
|
| cviper |
Uppdaterade till e17 för ett tag sen. I alla fall så har jag nu det som jag alltid velat ha -- animerade bakgrundsbilder :p
Dag och Natt.
(Bakgrundsbilden ``fade:ar'' mellan dess alltså.) Finns annan eye-candy också, men det är lite svårt att få med animationerna i screenshots ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by cviper
Uppdaterade till e17 för ett tag sen. I alla fall så har jag nu det som jag alltid velat ha -- animerade bakgrundsbilder :p
Dag och Natt.
(Bakgrundsbilden ``fade:ar'' mellan dess alltså.) Finns annan eye-candy också, men det är lite svårt att få med animationerna i screenshots ;) |
haha, fan va coolt, kanske man nästan måste testa :D
E den stable nu? |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
haha, fan va coolt, kanske man nästan måste testa :D
E den stable nu? |
Njae. Det är väl officiellt fortfarande beta (E17 == E0.16.999.015 om man ska vara petig), men funkar väldigt bra. Jag använder det dagligen, både hemma och på skolans datorer och har inte haft några problem med det än.
Finns inget grafiskt config-tool, utan vill man t.ex. sätta keybindings måste man pilla på det med enlightenment_remote (command line), vilket inte är så intuitivt kanske.
Kolla på www.get-e.org, där finns mycket användbar information. Gentoo har även färdiga ebuilds. :cool: |
|
|
| Smekbar |
såhär ser mitt skrivbord ut :)
tog bilden i somras vid krankesjön i skåne...
 |
|
|
|
|