return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
show me your skrivbords... (pg. 9)
View this Thread in Original format
Laszlo
Fick ÄNTLIGEN hem min andra 1210:a idag, så nu är även mitt rum komplett :) Så här ser mitt rum i en trea som jag delar med en polare på campus ut:





och så givetvis: :D




montana
nä men laszlo mannen, här har lite najsiga prylar, 2 frågor, vad är det som spelas på 2:a spelaren i sista bilden, jag kan se traffic-picturediscen, men inte den andra, plus, vad är det där för 7":a
Laszlo
quote:
Originally posted by montana
nä men laszlo mannen, här har lite najsiga prylar, 2 frågor, vad är det som spelas på 2:a spelaren i sista bilden, jag kan se traffic-picturediscen, men inte den andra, plus, vad är det där för 7":a


Picturediscen var rätt konstaterat :)

På den andra spelaren är det Pet Shop boys - Flamboyant/West end girls (DJ Hell Remixes). Inte dessa två skivorna jag nödvändigtvis skulle mixa ihop, men nu råkade den ligga på spelaren så jag orkade inte byta när jag skulle ta dessa skrytbilderna :o

7:an som ligger i fönstret är en promoskiva från City Rockers som jag fick med ett nummer av DJ Mag.
Dioxys
åh fyfäsen va avis jag blev nudå :p

mitt drömrum? :(
OracaZ
du.. igår såg jag skräckfilm..och blev lite för rädd o slutade titta (är rädd av mig :D ).. hur som hellst.. på dina bilder.. lite till vänster ovanför rosa skivan.. så har du sån där "sak som gör så fönstret inte åker upp hur mycket som helst"-grej .. jag kunde svära på att det va en liten figur som tittade på mig.. med lång tunga.. eller med termometer i käften... hur som hellst.. sket ner mig.. ska nog inte titta på skräckisar nå mer =(..
Scintilla
Hm har alltid undrat hur man gör det här med att få upp bilder i forumet, men nu har ju dbl gett oss okunniga en genomgång.. så jag måste testa och se om jag lyckas...



nähä det funkade inte...

Här är bilden iaf:
Bild


Tack för hjälpen quilly!

Men förstår fortfarande inte det här med bildfan... *ger upp*
quilly
quote:
Originally posted by Scintilla
Hm har alltid undrat hur man gör det här med att få upp bilder i forumet, men nu har ju dbl gett oss okunniga en genomgång.. så jag måste testa och se om jag lyckas...



nähä det funkade inte...

Här är bilden iaf:
http://hem.passagen.se/anna_palmgren/skrivbord.htm

Meeennee... varför blir inte min adress en direktlänk? Alltså så att det går att klicka på den?

Och är det nån som skulle vilja upplysa en okunnig ytterligare om hur man får upp sin bild i forumet? För jag lyckas ju uppenbarligen inte ;)


Anna´s Skrivbord

:toothless :toothless

(anv. dom graa knapparna i vantra hornet..i detta fall "http://")
dbl
ny egen gjord wallpaper
bara tagit o grejat lite med färgen på fotot

CJ InterCity
jag har ingen bild på mitt skrivbord, men jag har en fin bild på köksbordet! denna bilden kostade mig en bild på mig & pvd tillsammans när han signareda min "for an angel" :toothless

Jre




ps.Mest prylar när man dör vinner

/ Jre

St_Andrew
quote:
Originally posted by Jre




ps.Mest prylar när man dör vinner

/ Jre


hehe, cooling ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Jre




ps.Mest prylar när man dör vinner

/ Jre


Dom grejjerna har man testat :D (förfest till Midway)

Kul å se dig Jre your old fart, kul å se att du hittat tebaXX :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement