|
show me your skrivbords... (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Fick ÄNTLIGEN hem min andra 1210:a idag, så nu är även mitt rum komplett :) Så här ser mitt rum i en trea som jag delar med en polare på campus ut:
och så givetvis: :D
|
|
|
| montana |
| nä men laszlo mannen, här har lite najsiga prylar, 2 frågor, vad är det som spelas på 2:a spelaren i sista bilden, jag kan se traffic-picturediscen, men inte den andra, plus, vad är det där för 7":a |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by montana
nä men laszlo mannen, här har lite najsiga prylar, 2 frågor, vad är det som spelas på 2:a spelaren i sista bilden, jag kan se traffic-picturediscen, men inte den andra, plus, vad är det där för 7":a |
Picturediscen var rätt konstaterat :)
På den andra spelaren är det Pet Shop boys - Flamboyant/West end girls (DJ Hell Remixes). Inte dessa två skivorna jag nödvändigtvis skulle mixa ihop, men nu råkade den ligga på spelaren så jag orkade inte byta när jag skulle ta dessa skrytbilderna :o
7:an som ligger i fönstret är en promoskiva från City Rockers som jag fick med ett nummer av DJ Mag. |
|
|
| Dioxys |
åh fyfäsen va avis jag blev nudå :p
mitt drömrum? :( |
|
|
| OracaZ |
| du.. igår såg jag skräckfilm..och blev lite för rädd o slutade titta (är rädd av mig :D ).. hur som hellst.. på dina bilder.. lite till vänster ovanför rosa skivan.. så har du sån där "sak som gör så fönstret inte åker upp hur mycket som helst"-grej .. jag kunde svära på att det va en liten figur som tittade på mig.. med lång tunga.. eller med termometer i käften... hur som hellst.. sket ner mig.. ska nog inte titta på skräckisar nå mer =(.. |
|
|
| Scintilla |
Hm har alltid undrat hur man gör det här med att få upp bilder i forumet, men nu har ju dbl gett oss okunniga en genomgång.. så jag måste testa och se om jag lyckas...

nähä det funkade inte...
Här är bilden iaf:
Bild
Tack för hjälpen quilly!
Men förstår fortfarande inte det här med bildfan... *ger upp* |
|
|
| quilly |
| quote: | Originally posted by Scintilla
Hm har alltid undrat hur man gör det här med att få upp bilder i forumet, men nu har ju dbl gett oss okunniga en genomgång.. så jag måste testa och se om jag lyckas...

nähä det funkade inte...
Här är bilden iaf:
http://hem.passagen.se/anna_palmgren/skrivbord.htm
Meeennee... varför blir inte min adress en direktlänk? Alltså så att det går att klicka på den?
Och är det nån som skulle vilja upplysa en okunnig ytterligare om hur man får upp sin bild i forumet? För jag lyckas ju uppenbarligen inte ;) |
Anna´s Skrivbord
:toothless :toothless
(anv. dom graa knapparna i vantra hornet..i detta fall "http://") |
|
|
| dbl |
ny egen gjord wallpaper
bara tagit o grejat lite med färgen på fotot
 |
|
|
| CJ InterCity |
jag har ingen bild på mitt skrivbord, men jag har en fin bild på köksbordet! denna bilden kostade mig en bild på mig & pvd tillsammans när han signareda min "for an angel" :toothless
 |
|
|
| Jre |
ps.Mest prylar när man dör vinner
/ Jre |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Jre
ps.Mest prylar när man dör vinner
/ Jre |
hehe, cooling ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Jre
ps.Mest prylar när man dör vinner
/ Jre |
Dom grejjerna har man testat :D (förfest till Midway)
Kul å se dig Jre your old fart, kul å se att du hittat tebaXX :D |
|
|
|
|