|
show me your skrivbords... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| andrew, va har du för operativsystem? |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
andrew, va har du för operativsystem? |
hehe ser nästan lite ut som windows 3.11 =) j/k
hmm win 3.11 med 16 milj. färger |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
andrew, va har du för operativsystem? |
d e väl linux han har..
 |
|
|
| chjo |
 |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
andrew, va har du för operativsystem? |
ser väldans mycke ut som redhat linux :) |
|
|
| DjAviander |
| quote: | | http://hem.bredband.net/b149872/stuff/armind.jpg |
Haha den måste skickas till mig! :D
Det som snurrar på Radion är "Above & Beyond Live in the Mix"
Mitt skrivbord ser ut som följande:
Det är Mystery Land draken som jag har modifierat med Photoshop |
|
|
| U121 |
| quote: | Originally posted by MiB
va ju tvungen o byta till den bästa =)
|
har en bootscreen där det där visas plus "run WinXP"
"searching"
"press play on tape"
:D |
|
|
| Cloudburst |
Mitt desktop! Rent ska det vara! :D
 |
|
|
| ShyTrance |
omg va rent!
vart fick du tag på d där temat? måste ha det! tack i förhand :clown: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
omg va rent!
vart fick du tag på d där temat? måste ha det! tack i förhand :clown: |
Kanske är skapat med DesktopX..?
Läs lite här..
http://www.stardock.com/products/desktopx/
EDIT: var fel adress innan...
Kan ju vara TweakXP också men kan man modifiera bort startmenyn och ändra knapparna på det sättet då? |
|
|
| nekholm |
| Hos farsan ser den ut så här |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
omg va rent!
vart fick du tag på d där temat? måste ha det! tack i förhand :clown: |
Jag använder ett program som heter WindowBlinds 4, och använder ett skin som heter Milk Redux.
Sedan har jag modifierat en hel del själv oxå i windows, typ ikoner etc, för att få det att se ut som det gör.
Har tyvärr ingen länk till skinet, men det kan man nog hitta nånstans.
WindowBlinds 4 kan du tex ladda ner på http://www.deviantart.com , där finns också en massa wallpapers etc.
Även http://www.customize.org/ |
|
|
|
|