return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
show me your skrivbords... (pg. 3)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
andrew, va har du för operativsystem?
MiB
quote:
Originally posted by dj_hysterix
andrew, va har du för operativsystem?


hehe ser nästan lite ut som windows 3.11 =) j/k

hmm win 3.11 med 16 milj. färger
ShyTrance
quote:
Originally posted by dj_hysterix
andrew, va har du för operativsystem?


d e väl linux han har..



chjo
Smekbar
quote:
Originally posted by dj_hysterix
andrew, va har du för operativsystem?


ser väldans mycke ut som redhat linux :)
DjAviander
quote:
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/armind.jpg

Haha den måste skickas till mig! :D

Det som snurrar på Radion är "Above & Beyond Live in the Mix"
Mitt skrivbord ser ut som följande:

Det är Mystery Land draken som jag har modifierat med Photoshop
U121
quote:
Originally posted by MiB
va ju tvungen o byta till den bästa =)



har en bootscreen där det där visas plus "run WinXP"
"searching"
"press play on tape"

:D
Cloudburst
Mitt desktop! Rent ska det vara! :D

ShyTrance
quote:
Originally posted by Cloudburst
Mitt desktop! Rent ska det vara! :D

http://user.tninet.se/~seb348i/mydesktop3.jpg


omg va rent!
vart fick du tag på d där temat? måste ha det! tack i förhand :clown:
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by ShyTrance
omg va rent!
vart fick du tag på d där temat? måste ha det! tack i förhand :clown:


Kanske är skapat med DesktopX..?

Läs lite här..
http://www.stardock.com/products/desktopx/
EDIT: var fel adress innan...

Kan ju vara TweakXP också men kan man modifiera bort startmenyn och ändra knapparna på det sättet då?

nekholm
Hos farsan ser den ut så här
Cloudburst
quote:
Originally posted by ShyTrance
omg va rent!
vart fick du tag på d där temat? måste ha det! tack i förhand :clown:


Jag använder ett program som heter WindowBlinds 4, och använder ett skin som heter Milk Redux.

Sedan har jag modifierat en hel del själv oxå i windows, typ ikoner etc, för att få det att se ut som det gör.

Har tyvärr ingen länk till skinet, men det kan man nog hitta nånstans.

WindowBlinds 4 kan du tex ladda ner på http://www.deviantart.com , där finns också en massa wallpapers etc.

Även http://www.customize.org/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement