|
show me your skrivbords... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| GyLLe |
tobo99>>> vad är det där för sak du har med vad som är på TV å så att man ser dina hårddiskar???
*vill ha*:) |
|
|
| Pjox |
| nej nu blir jag lite sur.. hur fan får jag bilden på skrivbordet hit? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Pjox
nej nu blir jag lite sur.. hur fan får jag bilden på skrivbordet hit? |
1. klicka på print screen för att göra en screenshot av det du ser på skärmen (ha alltså framme skrivbordet)
2. klistra in skärmdumpen i ett bild prog. typ photoshop eller paint eller nått
3. spara och lägg upp på nått ställe på nätet
4. lägg in den här [ img ] bild adress [ /img ] |
|
|
| Pjox |
| Ahaa okej.. Nu vet jag hur jag gör men har då ingenstans att lägga upp :p Tyckte ni skulle få se världens sötaste bakrund :rolleyes: :tongue2 |
|
|
| dbl |
här har du ett ställe du kan lägga upp bider på
SIGHOST |
|
|
| GyLLe |
här är mitt.. om det funkar med dbl:s förslag...

[edit] YES de funka....
[edit2] TACK dbl |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by GyLLe
här är mitt.. om det funkar med dbl:s förslag...
|
klart det funkar... känner typ han som har sidan.. inte riktigt känner, men snackat med honom och så... och han e alltid pålitlig... kör med hans hostning också (MBSHOST)
och eftersom jag va beta testare för sidan så har man ju såklart heavy image hosting helt gratis ;)
woooooooooooot :D |
|
|
| Airbase |
Mitt skrivbord :)
 |
|
|
| Dioxys |
| det jobbiga med reason på flera skärmar är att man inte kan ha det i fullskärm på två skärmar :/ kunde iaf inte jag, måste ha det som ett fönster liksom :) störde jag mig rätt rejält på iaf! :D :p |
|
|
| Airbase |
| Inte riktigt med på vad du menar, men som du ser så ligger ju reason över två skärmar (dom till höger) på mitt skrivbord. Visst, man kan inte dra ut sequencern till mer än 1,5 skärmbredder, vilket suger. Skulle helst velat ha racket till vänster och sequencern över hela de två högra monitorerna... menmen, bara å bita ihop och hoppas dom löser till nästa version! |
|
|
| tobo99 |
| quote: | Originally posted by GyLLe
tobo99>>> vad är det där för sak du har med vad som är på TV å så att man ser dina hårddiskar???
*vill ha*:) |
Samurize fixar det där, hårddisk o sånt fixar programmet från start men tv programmen behöver du en plugin till. |
|
|
| GyLLe |
| men (Homer) dåh ... funkade ju bara med W2K å XP... å jag kör W98.. men snart blire ändring på de.... å då ska jag ha Samurize!!! |
|
|
|
|