|
show me your skrivbords... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Har inget bättre för mig så jag tänkte jag visar mitt skrivbord också :)
Bakrundsbilden är custom made av ShyTrance :D
Förövrigt kör jag med upplösning 1600x1200 på en 21"tums skärm.
http://medlem.spray.se/djstevie/steves.desktop.jpg
Är förövrigt en looser för blå vackra ögon... därför vad jag ShyTrance göra om den till mig... thanks |
|
|
| Sorrow |
Holy CRAP!! :eyes:
Jag ÄLSKAR den bilden.. Mitt eget kännetecken som Sorrow är ju ett öga och den där bilden är typ hur snygg som helst.. :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Holy CRAP!! :eyes:
Jag ÄLSKAR den bilden.. Mitt eget kännetecken som Sorrow är ju ett öga och den där bilden är typ hur snygg som helst.. :crazy: |
Kan maila den till dig om herrn vill :gsmile: |
|
|
| St_Andrew |
hehe, här e mitt skrivbord:

(jag ska städa :p) |
|
|
| dbl |
ska man visa sitt riktiga skrivbord så har ni mitt här.. e ju inte ett skrivbord visserligen.. men ändå ;)
 |
|
|
| jofawe |
mitt skrivbord
 |
|
|
| GyLLe |
| varför sår burken på nå galler??? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by GyLLe
varför sår burken på nå galler??? |
det är en trådstege (från jobbet) som jag ställt den på, den vibrerar mindre och drar till sig mindre damm än om den står direkt på golvet |
|
|
| St_Andrew |
så, nu har jag städat :D
 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
så, nu har jag städat :D
bild |
haha.. å rent blev det! :) |
|
|
| SilverX |
MIN :D
 |
|
|
| beaversweede |
jäklar va litet det blir..har du läsglasögon på dig när du sitter framför datorn? :p |
|
|
|
|