|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| robin |
# Kindergarten cop
Actie, Amerika, 1990
Om 20:30 op SBS6
:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
# Kindergarten cop
Actie, Amerika, 1990
Om 20:30 op SBS6
:D |
Dat is pas een kutfilm!
Topgear, daar kijken de echte mannen naar op de vrijdag!!
Kindergarten is voor wijven en kneuzen!!!! |
|
|
| robin |
komt straks toch pas?
..
toch? |
|
|
| Daveje |
| wat een vette bak zeg die porsche!!!!!:eyes: en topgear is idd een topprogramma waar ik graag naar kijk op de vrijdag. |
|
|
| Chicane |
| Net weer even star wars the phantom manace gezien op yorin... de magie leeft voort :) Anakin teh r0xx, y0da teh h4x!1!1!1one |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Net weer even star wars the phantom manace gezien op yorin... de magie leeft voort :) Anakin teh r0xx, y0da teh h4x!1!1!1one |
De originele blijven toch beter. |
|
|
| New Wave |
| was net heel stuk over Vinyl op het nieuws, best grappig :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Coooooool prog nu op Discovery. Gaat over de maanlanding of het echt gebeurd is of dat het nep is. |
|
|
| MaGiK54 |
| De 100 belangrijkste Nederlanders is nu bezig. We zitten nu op 53 en Tosti moet nog komen. |
|
|
| Fkwebeman |
:D
En jawel.. Tiesto is een grotere held dan Beatrix :D
feestje! |
|
|
| jp |
| Charly Lownoise & Mental Theo horen nog hoger te staan :o |
|
|
| robin |
fortuyn in de top 10?
:rolleyes: |
|
|
|
|