|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Zo ff topgear kijken :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Ennet was wederom een coole uitzending, de Enzo is gewoon ubergeil :crazy: |
|
|
| HBtje |
Texas Chain Saw Massacre uit 1974 nu op tv..... jesus bijna TE eng die achtervolging door t bos :nervous:
Ben me al teveel dood geschrokken :nervous: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zo ff topgear kijken :D |
Was VET he?
Kon me er wel in vinden dat die f40 beter was dan de nieuwe Enzo (die ik er IMHO niet uit vind zien). |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HBtje
Texas Chain Saw Massacre uit 1974 nu op tv..... jesus bijna TE eng die achtervolging door t bos :nervous:
Ben me al teveel dood geschrokken :nervous: |
Ah gemist. Die had ik wel willen zien...
Die remake met Jessica Biel in de hoofdrol..
Jessica Biel :crazy: :eyespop: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Was VET he?
Kon me er wel in vinden dat die f40 beter was dan de nieuwe Enzo (die ik er IMHO niet uit vind zien). |
F40 is erg strak, Enzo ook. Moeilijke keuze als je het mij vraagt. |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by HBtje
Texas Chain Saw Massacre uit 1974 nu op tv..... jesus bijna TE eng die achtervolging door t bos :nervous:
Ben me al teveel dood geschrokken :nervous: |
Wat een zieke film zeg! Wel beetje flauw einde, ik dacht nou gaan ze die leatherface even helemaal kapot schoppen... gebeurde dus niet:( |
|
|
| jp |
| BNN @ Work NU op Ned 2 :toocool: |
|
|
| Teknikol |
| The O.C. elke dinsdag avond :) |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Teknikol
The O.C. elke dinsdag avond :) |
Donderdag begint S2 in Amerika :)
Iemand trouwens Jou Vrouw, Mijn Vrouw gezien? Wat een families zeg haha |
|
|
| Tim81 |
| Weer een europacup-weekje :toocool: |
|
|
|
|