|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
De 100 belangrijkste Nederlanders is nu bezig. We zitten nu op 53 en Tosti moet nog komen. |
hebbie toevallig complete lijst ergens :conf: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by robin
fortuyn in de top 10?
:rolleyes: |
Inderdaad ja... :rolleyes: |
|
|
| 6iki_Snake |
Iemand een ideetje wanneer se03 van 24 op den Nederlandsche tv komt? Dat is toch wel een geweldige serie.
verder heb ik vanochtend Joey gezien:nervous:. Friends is nog altijd wel lachen, maar de rest van de cast van Joey zuigt enorm. Tis niet grappig. enige grappige is Joey zelf soms, maar zijn domheid gaat je ook vervelen na een tijd. In Friends was t juist de magie van elk type samen dat leuk was, maar hij in zn eentje is niet echt leuk. jammer, maar was te verwachten.
Ik volg ook de serie Lost, die draait nu 3 weken in amerika, geweldige serie!!! Erg spannend. Donderdag komt de 4e episode. |
|
|
| jp |
| Danny de Miljonair nu op tv :) |
|
|
| SnuggLe |
| Tante Es is terug...... Rayman is Laat II op de buis :) Echt lachen! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tante Es is terug...... Rayman is Laat II op de buis :) Echt lachen! |
Grrrrrrrrrrrr, zat gisteren nog soco soco te gillen op me werk omdat ik hoorde dat Rayman weer op TV was, vergeet ik het gewoon te kijken en de net schakelde ik op het einde pas in, zodat ik alleen nog maar die bling bling neger Fabulous heb gezien. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by 6iki_Snake
Iemand een ideetje wanneer se03 van 24 op den Nederlandsche tv komt? Dat is toch wel een geweldige serie.
|
Dat vraag ik me dus ook af ja..... |
|
|
| MaGiK54 |
| Rock top 100 op MTV, al een paar goede klassiekers gezien. |
|
|
| jp |
| Guns 'n roses al geweest? |
|
|
|
|