|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Het was niet echt best wat de mannen lieten zien... paar fouten werden gelijk afgestraft! Da's dus wel het grote verschil met internationaal futsal en hier in de eredivisie!! |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het was niet echt best wat de mannen lieten zien... paar fouten werden gelijk afgestraft! Da's dus wel het grote verschil met internationaal futsal en hier in de eredivisie!! |
Moet jij daar niet zijn? :) |
|
|
| Tim81 |
| Helaas niet... Ben tot nog toe niet verder gekomen dan het B-team (oftewel trainingspartijtjes tegen het A-team). Wel een keer van ze gewonnen trouwens ;) Op zich wel leuk om al die jongens te zien spelen daar waar je met en tegen speelt! |
|
|
| Muppy |
| hehe nu boksen op eurosport...nu een tegen iemand die het nog niet zo goed kan:stongue: |
|
|
| Tim81 |
| Nederland weer verloren... nu 4-1 van Oekraine! Alleen theoretisch nog een hele kleine kans |
|
|
| jp |
| Vanavond 21:50 de Lama's op BNN |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by jp
Vanavond 21:50 de Lama's op BNN |
thanks voor de tip! altijd lache programma :D |
|
|
| nwopper |
Peking Express is weer begonnen!!
:happy2: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by nwopper
Peking Express is weer begonnen!!
:happy2: |
Echt vet ja , ik kijk het ook :D Ze komen in veel plaatsen waar ik ook geweest ben, das wel kicke! Hoop dat dat paar wat elkaar niet kent gaat winnen. |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Een korte search naar trump's activiteiten levert het volgende op:
Donald Trump's Business Empire consists of 24 business units and properties, not including the popular TV program "The Apprentice." These range from hotels and casinos, office and luxury residences, the Miss Universe Organization and golf courses in the U.S. and abroad.
Druk leventje heb jij dan. Kan ik een keer in een van je hotels slapen? :haha: :p |
waarom denk je dat ik zo weinig post? :o
nee maar ik bedoelde meer de opdrachten die de kandidaten moesten doen.. lang niet alles.. maar toch |
|
|
| jp |
| Die aso's zijn weer op SBS6 nu (probleemwijken of hoe het ook heet) |
|
|
| jp |
Bassie vs Bassie bij Jensen om 22:00hr
Met lachgarantie :stongue:
Kijken dus :) |
|
|
|
|