return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 
Wat is er op TV? - Part I (pg. 27)
View this Thread in Original format
Tim81
Het was niet echt best wat de mannen lieten zien... paar fouten werden gelijk afgestraft! Da's dus wel het grote verschil met internationaal futsal en hier in de eredivisie!!
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Tim81
Het was niet echt best wat de mannen lieten zien... paar fouten werden gelijk afgestraft! Da's dus wel het grote verschil met internationaal futsal en hier in de eredivisie!!


Moet jij daar niet zijn? :)
Tim81
Helaas niet... Ben tot nog toe niet verder gekomen dan het B-team (oftewel trainingspartijtjes tegen het A-team). Wel een keer van ze gewonnen trouwens ;) Op zich wel leuk om al die jongens te zien spelen daar waar je met en tegen speelt!
Muppy
hehe nu boksen op eurosport...nu een tegen iemand die het nog niet zo goed kan:stongue:
Tim81
Nederland weer verloren... nu 4-1 van Oekraine! Alleen theoretisch nog een hele kleine kans
jp
Vanavond 21:50 de Lama's op BNN
tijs08
quote:
Originally posted by jp
Vanavond 21:50 de Lama's op BNN


thanks voor de tip! altijd lache programma :D
nwopper
Peking Express is weer begonnen!!

:happy2:
SnuggLe
quote:
Originally posted by nwopper
Peking Express is weer begonnen!!

:happy2:


Echt vet ja , ik kijk het ook :D Ze komen in veel plaatsen waar ik ook geweest ben, das wel kicke! Hoop dat dat paar wat elkaar niet kent gaat winnen.
arjoderoon
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Een korte search naar trump's activiteiten levert het volgende op:

Donald Trump's Business Empire consists of 24 business units and properties, not including the popular TV program "The Apprentice." These range from hotels and casinos, office and luxury residences, the Miss Universe Organization and golf courses in the U.S. and abroad.

Druk leventje heb jij dan. Kan ik een keer in een van je hotels slapen? :haha: :p


waarom denk je dat ik zo weinig post? :o

nee maar ik bedoelde meer de opdrachten die de kandidaten moesten doen.. lang niet alles.. maar toch

jp
Die aso's zijn weer op SBS6 nu (probleemwijken of hoe het ook heet)
jp
Bassie vs Bassie bij Jensen om 22:00hr

Met lachgarantie :stongue:

Kijken dus :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 
Privacy Statement