|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| Oz op RTL5, echt een meesterlijke serie van dezelfde maatschappij als Band Of Brothers (HBO) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Chicane
Oz op RTL5, echt een meesterlijke serie van dezelfde maatschappij als Band Of Brothers (HBO) |
Da's toch die gevangenisserie?
Die is erg goed ja.. Heb er wel een aantal afleveringen van gezien, kan helaas nu niet kijken.. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by basd
Da's toch die gevangenisserie?
Die is erg goed ja.. Heb er wel een aantal afleveringen van gezien, kan helaas nu niet kijken.. |
Ja idd, Emerald City :D
Ik vind die spreuken en wijsheden tussendoor van die gozer in die rolstoel altijd zo perfect gevonden gewoon. |
|
|
| basvh |
goooood moooooning
ooooooh rrrrrennnnnne, you´ve got so strong armmsss
Helggggga, Ive come to punish you!
My little tank
Oh my ritttie tikkeeeur
GRUBBBEEEERRRR
It is I: Le clerc
Listen carefully I will say this only once
ALLO ALLO
Briljante serie. Engelse humor blijft toch het beste |
|
|
| SnuggLe |
| Donnie Brasco suckt tot nu toe :S |
|
|
| MaGiK54 |
| Kijk errug weinig TV, voornamelijk nieuwsprogramma, voor het slapen gaan Discovery en wat sport. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Donnie Brasco suckt tot nu toe :S |
gewoon kijken en niet posten. erg goede film. een van de betere maffia films |
|
|
| ahp2002 |
| Discovery channel is inderdaad echt een superzender en ook een van de belangrijkste oorzaken van slaap tekort. Check je om half een nog ff een documentaire over de nazi's, daarna maken ze in scrapheap challenge van schroot een vliegtuig (!) en dan lossen ze weer een moord op door een haartje. en dan is t alweer 4.00 en dan komt ook nog Rex Hunt met zn fishing adventures! :toothless |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ahp2002
en dan komt ook nog Rex Hunt met zn fishing adventures! :toothless |
kiss the fish and let him go. en dan allemaal met een grijns op zijn gezicht van hier tot tokio.
eerst hadden ze ook een fish challenge programma, moesten 2 mensen tegen elkaar vissen in de bush bush een paar dagen. tof programma was dat |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
kiss the fish and let him go. en dan allemaal met een grijns op zijn gezicht van hier tot tokio.
eerst hadden ze ook een fish challenge programma, moesten 2 mensen tegen elkaar vissen in de bush bush een paar dagen. tof programma was dat |
Baal altijd als ik thuis kom van stappen op vrijdag of zaterdagnacht, meestal is dan zo'n visprogramma aan de gang en dat is nou net een programma wat ik niet echt boeiend vind. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ja idd, Emerald City :D
Ik vind die spreuken en wijsheden tussendoor van die gozer in die rolstoel altijd zo perfect gevonden gewoon. |
Je bedoelt toch Oz of niet... :conf:
Of zijn er op RTL5 twee gevangenis series waar een gast in een rolstoel tussendoor wijsheden in verkondigd :p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Discovery channel is inderdaad echt een superzender en ook een van de belangrijkste oorzaken van slaap tekort. Check je om half een nog ff een documentaire over de nazi's, daarna maken ze in scrapheap challenge van schroot een vliegtuig (!) en dan lossen ze weer een moord op door een haartje. en dan is t alweer 4.00 en dan komt ook nog Rex Hunt met zn fishing adventures! :toothless |
Zet ook nooit discovery op als je aan 't leren bent... veel interessanter :D Dat ze in zo'n kort tijdbestek een vliegend opject kunnen maken.. echt niet normaal :eyes:
Eigenlijk zijn de enigste twee programma's in deze voetballoze periode die ik niet wil missen 24 en de afleveringen van Extreme Engineering die ik nog niet gezien heb.
Oh ja, maandag, dinsdag en woensdag om 21.30 op MTV "Viva La Bam" de opvolger van "Jackass"... ook erg vermakelijk. Waar ze de vader en moeder van Bam het leven "zuur" maken. Die phat daddy van hem mag 24 uur niet eten, het huis ombouwen tot een skatebaan, etc.. echt maf :p :clown: |
|
|
|
|