|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Idd de vetste serie die er is |
nee man dat is friends!! geen twijfel mogelijk.. |
|
|
| Esrem |
Ik moet vanaaf 24 missen:( Ook 1 van de weinige series die ik echt volg.
Dan maar woensdag de herhaling... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
nee man dat is friends!! geen twijfel mogelijk.. |
Ja lekker! Zaai ff twijfel door Friends als beste neer te zetten! |
|
|
| Esrem |
| He gedeelde nummer 1 kan toch ook... |
|
|
| Remy D |
| nope dat kan niet... Zo als Henny altijd zong "ėr kan er maar 1, de beste zijn" en ja als Henny het zegt dan zal dat wel zo wezen.. :D |
|
|
| jp |
| Goed te zien dat ze bij Top Gear ook dol op Subaru Legacy's zijn :happy2: |
|
|
| SnuggLe |
| 24 mag wel zijn eigen thread krijgen ofzo... so de ju |
|
|
| HBtje |
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
Dit was het nieuws was zooooooo hielarisch
:D echt toppie toppie joppie |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
24 mag wel zijn eigen thread krijgen ofzo... so de ju |
Je gaat maar naar een TV-forum.....Straks krijgt elke programam zijn eigen thread. |
|
|
| Vertigo |
| quote: | Originally posted by HBtje
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
Dit was het nieuws was zooooooo hielarisch
:D echt toppie toppie joppie |
Erg leuke aflevering ja.. zaten weer lekkere 'one liners' tussen :haha: |
|
|
| Esrem |
| Ah die jongen heeft een vet trauma gewoon...Praten helpt he:) |
|
|
|
|