|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81
Weer een europacup-weekje :toocool: |
Retteketet! AZ!
Ben benieuwd.. |
|
|
| Ding Chavez |
De vorige south park aflevering viel een beetje tegen, deze lijkt weer een klassieker te gaan worden :)
809 - Something Wall-Mart This Way Comes
The streets of South Park are like a ghost-town when a giant Wall-Mart lures all the townspeople to the new store with its incredible bargains. Cartman becomes a boy possessed by the power of Wall-Mart and its low, low prices. In order to save their town, Stan and Kyle have to find a way to destroy the ever-expanding superstore while keeping Cartman from stabbing them in the back. |
|
|
| SnuggLe |
Vanavond allemaal kijken voor wie hem nog niet gezien heeft:
The Shawshank Redemption op Net5
Beste film die GEEN oscar heeft gewonnen ooit. |
|
|
| Tim81 |
Dus dan ga je het maar 2x posten :rolleyes:
Ik heb hem onlangs nog op dvd gekocht, dus vanavond lekker voetbal kijken en binnenkort maar dvd'tje erin gooien!
Inderdaad een aardige film! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dus dan ga je het maar 2x posten :rolleyes:
Ik heb hem onlangs nog op dvd gekocht, dus vanavond lekker voetbal kijken en binnenkort maar dvd'tje erin gooien!
Inderdaad een aardige film! |
Ja ja zeikerd! :D Heb hem al gedelete! |
|
|
| moogwai |
| Nu ik ook wat vaker voor de tv zit, valt het me op dat het overdag echt een drama is op de TV. Echt helemaal niks boeiends. Gelukkig heb je nog het fenomeen divx :D |
|
|
| HBtje |
| Even snel voor het slapen gaan nog lachen met koefnoen :haha: |
|
|
| websley |
Tering hee!
Een thread die gaat over wat er op tv komt! Aah, dan hoef ik nooit meer van mijn luie gat af te komen om de tv-gids te zoeken:D
awesome |
|
|
| nwopper |
Er is geen enkele op tv.
Als ik het ding aanzet: bevallingen of makemebeautiful-zooi.
En als ik m s'middags aanzet om wat cartoons te checken op Nickelodeon alleen maar lelijk Nederlands nagesynchroniseerde herhalingen van herhalingen van herhalingen van herhalingen van Spongebob.
En op Fux Kots alleen maar de hele in' middag die stomme 'Totally Spies'-tekenfilm....:whip:
Uit verveling heb ik eens zitten tellen hoe vaak ze dat per dag uitzenden....7 KEER! Binnen een week heb je die hele serie weer gezien, beginnen ze weer met herhalen.... :whip:
Thank god voor Expeditie Robinson! En ik kan niet wachten tot Peking Express weer begint! En ik hoop serieus dat ze ooit 'Wie is de Mol' weer uitzenden. Dat is een meesterlijk programma! |
|
|
| basd |
| Vanavond Clueless. De absolute BOM. Is dat misschien iets voor je? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by nwopper
*rant*
|
Ik adviseer je er een koekje bij te nemen :) |
|
|
| SnuggLe |
D;r is juist veel vette op tv!
24 sinds gisteren weer......
Expeditie Robinson is al lang bezig....
Woensdag begint JAMIE OLIVER weer, dit maal in NL.....
America's Next Top model is vanavond 'de naaktfoto editie' oid....
Oftwel, d'r is genoeg! |
|
|
|
|