|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Iemand 'De Vreemde Eend' net gezien op Ned1???
Een violiste gingen ze in 3 weken opleiden tot DJ, moest in de Asta bij Double M de test doen. Opgeleid door Michel de Hey en Mick Boskamp. Alle 3 de juryleden hadden het door ;)
...nu is overinges ook Hooligans bezig, ook leuk :D |
|
|
| Dj Lex |
| Ja erg leuk. Meestal lukt het wel om ze erdoorheen te loodsen, maar bij djen is dat toch net ff te moeilijk |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand 'De Vreemde Eend' net gezien op Ned1???
Een violiste gingen ze in 3 weken opleiden tot DJ, moest in de Asta bij Double M de test doen. Opgeleid door Michel de Hey en Mick Boskamp. Alle 3 de juryleden hadden het door ;)
...nu is overinges ook Hooligans bezig, ook leuk :D |
Allebei net gezien toen ik thuis kwam:) Was wel leuk om te zien hoe iemand in 3 weken toch redelijk leerde draaien:) EN HOoligans is net afgelopen:D |
|
|
| New Wave |
[QUOTE]Originally posted by SnuggLe
Zat ik toevallig ook te kijken :p Heb je jasper nog gezien ;)?
Oja, dit is trouwens mijn 4000ste post :p
Het is geweldig......... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
[QUOTE]Originally posted by SnuggLe
Zat ik toevallig ook te kijken :p Heb je jasper nog gezien ;)?
Oja, dit is trouwens mijn 4000ste post :p
Het is geweldig......... |
Gefeliciteerd kerel! Kusje! ;)
Ga je me inhalen ofzo?
Volgende week is Hooligans weer. Wat een vage Engelsen...... |
|
|
| Ding Chavez |
| Voor degenen die het gemist hebben, vandaag om 13:17 komt de herhaling van de vreemde eend op ned 1. |
|
|
| BaRTeZ |
zo, cool programma zeg! Erg stoer, leuk idee, tof gedaan ook van die gasten die haar hielpen!
Bedankt voor de tip :) |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
zo, cool programma zeg! Erg stoer, leuk idee, tof gedaan ook van die gasten die haar hielpen!
Bedankt voor de tip :) |
Was leuk idd :) |
|
|
| basd |
| Vanavond Dude, where's my car op TV, da's pas vet. Effe video instellen straks. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Vanavond Dude, where's my car op TV, da's pas vet. Effe video instellen straks. |
Hahahaha, hoeveelste keer wordt dat? De 500 en derde keer? :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by basd
Vanavond Dude, where's my car op TV, da's pas vet. Effe video instellen straks. |
Meesterlijke film inderdaad :D |
|
|
| basd |
* schop (vanavond weer eerste training van dit seizoen, dus effe traptechnieken bijschaven) *
Vanavond is 'Das Experiment' op BBC 2, geloof rond een uurtje of 00.20. Lijkt me wel een erg interessante film. |
|
|
|
|