|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Het is niet vandaag op tv maar wel elke zondag op Yorin. Afgelopen week was de eerste aflevering, en ik heb ervan genoten. Droge humor, leuke acteurs en verrassende scenes: Dead like me
| quote: | Georgia Lass leidt een saai leven met een troosteloos baantje en een suffe familie. De tiener heeft het idee dat er meer voor haar is weggelegd. Ze heeft gelijk. Ze kan echter niet vermoeden dat het noodlot zich in de vorm van een stuk Russisch ruimteschroot aandient. Op de eerste dag bij haar nieuwe werk wordt zij namelijk dodelijk getroffen door een brokstuk van het ruimtestation MIR, de toiletbril nota bene.
Er blijkt niet alleen leven na de dood te zijn, maar ook werk. Ze krijgt een baan als 'reaper', een job die is groot gemaakt door Magere Hein. Ze moet de zieltjes van stervelingen 'oogsten' en hen begeleiden naar de eeuwigheid. Haar nieuwe collega’s Rube, Mason, Roxy en Betty zijn zo vriendelijk om haar hierbij in te werken. Haar nieuwe baan houdt ook in dat ze met zaken uit haar aardse leven moet afrekenen voordat ze 'door' mag. In haar geval moet ze gewoon opgroeien en volwassen worden.
Volgende uitzending: 29-02 om 22:00 uur, Yorin |
http://www.rtl.nl/soaps/deadlikeme/
:toocool:
[Edit] Meer reviews: http://forum.fok.nl/topic/341135 |
|
|
| SnuggLe |
Vanavond weer Paradise Hotel...dat ROCKS! :)
En binnenkort begint de nieuwe Temptation Island
en
en
en
en....
Peking Express! Vet! |
|
|
| Eagle` |
| 24 was weer super vandaag, onverwachte wending met het kim en bunker en het mason en vliegtuiggebeuren. Nooit gedacht da die nuke weldegelijk zou afgaan. Echt ongelofelijk top toch die 24, serie die je in je DVD collectie moet hebben, ben benieuwd wat er volgende week op het menu staat |
|
|
| TimeportE |
paradise hotel is cooool :) (keith for champion!)
verder heb pas sinds vrijdag tv waar trouwens ook niet eens alle zenders opzitten (hij was dan ook maar 20 euro) maar series zoals angel en enterprise kijk ik graag..
trouwens klote dat ze ER op donderdag hebben gezet :(
trouwnes ook leuk: de band, nl 3 |
|
|
| SnuggLe |
Whaaaaaaaaaaaa, Paradise hotel is echt ING SPANNEND man!
Alex is er nu uit....niet erg.
Maar nu is Zack terug...wat een mietje met zijn 'gevecht dattie met Keith wil houden'. Kneus...niet normaal. Pfffffffffff.......
Volgende week komt iedereen terug........ohoh! |
|
|
| TimeportE |
| jaaah ph is cooooll, en volgende week word het vettt, zowizo volgende week vrouw deruit! keith for champion! |
|
|
| Ding Chavez |
Tijd weer voor wat zinnigs op tv, de F1 gaat weer beginnen :D :happy2: Ik zit vannacht iig voor de tv ;)
Helaas die f*****g duitser weer een seconde sneller in de training, hopelijk wordt het geen saai seizoen... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Tijd weer voor wat zinnigs op tv, de F1 gaat weer beginnen :D :happy2: Ik zit vannacht iig voor de tv ;)
Helaas die f*****g duitser weer een seconde sneller in de training, hopelijk wordt het geen saai seizoen... |
Vorig seizoen was 1 van de leukste seizoenen die ik gezien heb. Ik ga dit ook wel weer volgen, maar ga vannacht de kwalificaties niet kijken denk ik. |
|
|
| jp |
Formule 1 :nervous:
Zonder reklame en met Olaf, dat kan gewoon niet beter :toocool: |
|
|
| Chicane |
| a.s Dinsdag Austin Powers :D |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Chicane
a.s Dinsdag Austin Powers :D |
En vanavond...........IDOLS!!!
{Sarcast mode on}Kan het alleen niet zien, ik moet werken:whip: {sarcast mode off} |
|
|
| SnuggLe |
| Vanavond Coyote Ugly! |
|
|
|
|