|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Vanavond in "Jeremy Clarkson meets the neighbours": Nederland en Belgie.
Bij ons eigen kikkerlandje vraagt hij zich af: Are the Dutch a bunch of dope smoking pornographers? en bij België of er wel iets interessants is aan dit volk. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Vanavond in "Jeremy Clarkson meets the neighbours": Nederland en Belgie.
Bij ons eigen kikkerlandje vraagt hij zich af: Are the Dutch a bunch of dope smoking pornographers? en bij België of er wel iets interessants is aan dit volk. |
Hoe laat komt dit, kan wel leuk zijn. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hoe laat komt dit, kan wel leuk zijn. |
Tis al begonnen, ze zijn in friesland met koeien ofzo.
edit het was belgie, wedstrijd me koeien en welke koe als eerste scheet ofzo :eek: rare snuiters toch die belgen. |
|
|
| jp |
Zondag TOP GEAR :D
-Jeremy takes Jag's S-Type diesel around the Nurburgring
-We revisit the iconic Mercedes 300SL Gullwing
-Richard drives the fearsome Morgan Aero 8 GTN
-There's the fifth instalment of Top Gear Restoration
-Six historic MPVs are pitched against each other on the race track
-Christian Slater is the Star in the Reasonably Priced Car
:toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Zondag TOP GEAR :D
-Jeremy takes Jag's S-Type diesel around the Nurburgring
-We revisit the iconic Mercedes 300SL Gullwing
-Richard drives the fearsome Morgan Aero 8 GTN
-There's the fifth instalment of Top Gear Restoration
-Six historic MPVs are pitched against each other on the race track
-Christian Slater is the Star in the Reasonably Priced Car
:toocool: |
Ok cool, enige programma op de TV dat ik wekelijks niet wil missen. |
|
|
| jp |
maandagnacht eventueel herhaling of downloaden in ergste geval
nee... je moet het 'live' zien :D |
|
|
| SnuggLe |
Nu ELMO op Net5!
Echt te grappig en cute die muppetfilms! :D
Weet iemand of je die op DVD kan krijgen? |
|
|
| Daveje |
| jezus dat lange filmpje wat een gedoe daar zeg!!! niet normaal :eyes: :nervous: |
|
|
| jp |
RTL5 nu hoop auto's
Ferrari :D
Straks Top Gear ;) |
|
|
| Vertigo |
| zometeen om 21H weer een aflevering 24... de enige serie die ik wil volgen.. :) |
|
|
| Dj Lex |
| Idd de vetste serie die er is |
|
|
|
|