|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Net was Dennis the Pennis (goeie ouwe BNN-tijd) :toothless
Na de reclame De Lama's en daarna nog Javier Guzman met 'Bot'!
Genoeg om te lachen op deze maandagavond!! |
|
|
| jp |
| Ocean's Eleven is ook bezig :) |
|
|
| Tim81 |
| Net was de laatste aflevering van Beau bij RTL Boulevard... |
|
|
| Dj_Day-V |
| De TMF Awards :tongue2 |
|
|
| jp |
| NU op RTL5 - Bowling for Columbine |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by jp
NU op RTL5 - Bowling for Columbine |
Tering, dat had ik wel willen zien :mad: |
|
|
| jp |
| pssss gewoon downloaden |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by jp
pssss gewoon downloaden |
PSSSS geef eens een mooi linkje dan ;) |
|
|
| jp |
| NU: veiligheid Schiphol @ Peter R. de Vries SBS6 |
|
|
| DJ_Siesta |
villereal - az
spannend hoor :crazy: |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Tering, dat had ik wel willen zien :mad: |
Heb je dan geen v-i-d-e-o-r-e-c-o-r-d-e-r?:toothless |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by jp
NU: veiligheid Schiphol @ Peter R. de Vries SBS6 |
best schokkend. Die vrouw kon gewoon doorlopen met het paspoort van die man. Lekker gesteld met de beveiliging daar :rolleyes: |
|
|
|
|