|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| Jiskefet ruled ten top :tongue2 ik ga ook kijken vanavond |
|
|
| Cosmic |
| Ging Jiskefet weer over die oudjes? Dat was wel leuk vorige week nameleijk:D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ging Jiskefet weer over die oudjes? Dat was wel leuk vorige week nameleijk:D |
Jep, het was best een leuke aflevering gisteren. Kees Prins kan zo goed een ouwe man spelen :D |
|
|
| Tim81 |
Net de eerste aflevering gezien van Atletico Ananas.... Pfffffff, echt te triest voor woorden! Wat een kneuzen!!!!!!
Een groepje gasten die nog nooit hebben gevoetbald worden onder leiding van Peter van Vossen klaargestoomd voor een wedstrijd tegen Feyenoord tijdens de Open Dag in De Kuip.
Tranen in mijn ogen zo slecht als dit was... ga zeker niet meer kijken! |
|
|
| jp |
Michael Jackson Trial uitslag in 30 minuten
CNN |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Michael Jackson Trial uitslag in 30 minuten
CNN |
ben benieuwd... |
|
|
| jp |
Spannend hoor
Vooral met een grote fles vodka erbij :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Spannend hoor
Vooral met een grote fles vodka erbij :D |
Ben het ook aan het kijken :)
Dat beats 24 echt wel even, dat moet maar even wachten dan :D |
|
|
| BaRTeZ |
| Ook een extra journaal op NED2 :) |
|
|
| Muppy |
heerlijk dik overdreven dit!
geniet met volle teugen! |
|
|
| jp |
| Jammer dat er geen cam aanwezig is :( |
|
|
|
|