|
Wat is er op TV? - Part I (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by moogwai
In dit programma stijden 10 talentvolle advocaten samen voor één plaats in het advocaten kantoor van Bram Moszkowics. Elke aflevering valt er dus één kandidaat af. Met best pittige opdrachten worden ze meteen in het diepe gegooid en krijg je leuke situaties. |
k heb het gezien. inderdaad spin off / rip off van donald trumps troonopvolger. Al vond ik dat afwisselender en boeiender dan dit, maar dat komt misschien omdat ik zelf meer in de trump dingen actief ben...
t heeft mij niet zo kunnen boeien dat ik volgende week weer wil. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by moogwai
Om half negen weer "de nieuwe Moszkowicz" op TV2.
Nog meer fans van dit programma? Echt veel
interessanter dan die slappe Popstar/Idols programma's. |
Gemist, we dachten dat het om 21:30 was....GTA zitten spelen :D |
|
|
| New Wave |
Die 'uitval' programma's vliegen ook de grond uit.
Op MTV had je er 1 waar je een personal assistent kon worden van een enorme nerd die denkt dat hij de duivel is.
Trups opvolger.
Nu die Moskovitsh.
Ik keek regelmatig dat Gabbers & Gasten.
Was opzich wel interessant hoe tuig om ging met gehandicapten. |
|
|
| Djeebie |
Zometeen op Nederland 3 Harrie Jekkers en het gelijk van de koffietent.
Echt lachen die Hagenees :) |
|
|
| SnuggLe |
Gisteren iemand de documantaire "Im a clubber" gezien op MTV? Was een oude documentaire, maar wel interesting.
Ging over 4 kansloze 'clubbers' in de buurt van NY, die allemaal wel eens/vaak in een club kwamen die The Sound Factory heette (nooit van gehoord eigenlijk).
1) Een 'Ambs' type vrouw: een dame die constant een DJ stalkte (DJ was ene Jonathan Peters, ook totaal onbekend voor mij) totdat hij er gek van werd. De vrouw in kwestie was een van nature Poolse, die 'verslaafd'was aan plastische chirurgie: ze had nu superlelijke lippen, TE grote borsten die onder haar niemendalletjes uitkwamen. Zonder plastische chirurgie zou ze mooier zijn denk ik. Daarnaast was ze echt vaaaaaag: ze gebruikte nog drugs ook.
Mooiste stuk was: "Het is maandagochtend 8 uur. (Naam) is vanaf zaterdachtnacht nog steeds op zoek naar een goede afterparty" LOL
2) Een hyperactieve dwerg....die echt dacht dat hij DE MAN was. Wat een loser zeg. Beetje populair doen bij alle vrouwtjes, een beetje clubben etc. Wilde solliciteren in bars, maar was te klein :D
3) Een wannabe DJ (italiaanse afkomst) die dacht dat hij het ging maken. Maar het was zo'n up dat hij zich versliep voor zijn baan en afgewezen werd door de record company. Moet je maar niet van 7 uur sochtends tot 4 uur in de nacht in de club zitten. Die club, de Sound Factory, was overigens bijna 24/7 open. Echt HEEL apart.
4) een danseres, die werd bedrogen door haar vriend, terwijl ze net zwanger was. Ze was de meest normale van het stel.
Oftewel, niet echt een goede afspiegeling van de clubscene, maarja.
Maar, wel vermakelijk! |
|
|
| After_Forever |
Kijken mensen hier wel eens roomraiders op MTV?
ze hebben nu de lelijkste dame ooit erbij. de drie jongens zeiken haar helemaal af in dat busje :D :D
Bijvoorbeeld er liggen van die sexdobbelstenen. Zij zegt:
"Oh lekker...er staat tickle breast"
Zegt een van die lui in het busje:
"No it says Get Out! Get the out of my house"
Best wel hard :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by After_Forever
Kijken mensen hier wel eens roomraiders op MTV?
ze hebben nu de lelijkste dame ooit erbij. de drie jongens zeiken haar helemaal af in dat busje :D :D
Bijvoorbeeld er liggen van die sexdobbelstenen. Zij zegt:
"Oh lekker...er staat tickle breast"
Zegt een van die lui in het busje:
"No it says Get Out! Get the out of my house"
Best wel hard :) |
haha had hem ook gezien net...ik heb echt in een deuk gelegen...en dat wijffie zag er niet verkeerd uit opt eind!! |
|
|
| After_Forever |
| quote: | Originally posted by Muppy
haha had hem ook gezien net...ik heb echt in een deuk gelegen...en dat wijffie zag er niet verkeerd uit opt eind!! |
grote borsten, dom.... standaard amerikaans.
Toch jammer dat ze het daar zo doen, kan je zien dat echt alles om schoonheid draait. Er was in NL trouwens een onderzoek gedaan naar hoe mooi mensen zichzelf vonden: maar 2 % vond zichzelf mooi. Apart.
Was uitgevoerd voor die nieuwe Dove campagne voor de 'andere' schoonheid (dus niet van die magere modellen). Vind dat wel goed.... alles is veel te veel gebaseerd op schoonheid. Its the inside that counts. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
Al vond ik dat afwisselender en boeiender dan dit, maar dat komt misschien omdat ik zelf meer in de trump dingen actief ben... |
Een korte search naar trump's activiteiten levert het volgende op:
Donald Trump's Business Empire consists of 24 business units and properties, not including the popular TV program "The Apprentice." These range from hotels and casinos, office and luxury residences, the Miss Universe Organization and golf courses in the U.S. and abroad.
Druk leventje heb jij dan. Kan ik een keer in een van je hotels slapen? :haha: :p |
|
|
| Tim81 |
| Het EK Futsal in Tsjechie op Eurosport staat op het punt om te beginnen! |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het EK Futsal in Tsjechie op Eurosport staat op het punt om te beginnen! |
Zometeen Nederland - Rusland!
Vanmiddag stukken gezien van Italie - Portugal, maar dat was geen echte wedstrijd. Portugal werd weggetikt |
|
|
| BaRTeZ |
| Ook lekker, uitzending begint net, gelijk 2 doelpunten tegen :( |
|
|
|
|