|
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| ArisE2 |
ik wil Perry O'Neil ook wel eens in de zaal zien! en die lineup vind ik toch vettter dan de XL! [/QUOTE]
Doel je op ergens anders dan ID&T radio..;) |
|
|
| SnuggLe |
Heb Perry O Neill nog nooit gezien, gehoord of wat dan ook. Ook geen producties etc van hem.
Zie hem wel op ArisE |
|
|
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb Perry O Neill nog nooit gezien, gehoord of wat dan ook. Ook geen producties etc van hem.
Zie hem wel op ArisE |
hmm ken je Mindcircles dan niet?;) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by ArisE2
hmm ken je Mindcircles dan niet?;) |
En Kubik! :D |
|
|
| Robert |
+ al zijn andere (unreleased) projecten en remixen :eyespop: :)
hij's echt goed bezig |
|
|
| M_Peror |
| Van mij mag Perry O'Neil nog wel wat langer draaien... ten koste van M.I.K.E. dan, niet van Armin natuurlijk :p Of misschien ff omwisselen die twee. |
|
|
| Magic83 |
| Perry O'Neil is toch Locust?? |
|
|
| dj_spare |
| yup dat klopt... wel lekker dat MIKE/Armin beiden 3 uur draaien, maar ik had Perry eigenlijk ook wel iets langer willen horen, want om 11 uur binnen zijn ga ik niet redden :D |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Van mij mag Perry O'Neil nog wel wat langer draaien... ten koste van M.I.K.E. dan, niet van Armin natuurlijk :p Of misschien ff omwisselen die twee. |
ja, van mij mogen ze perry ook wel wat langer laten draaien !
maar goed, ik zal zeker binnen zijn om 11u ... :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by emma
ja, van mij mogen ze perry ook wel wat langer laten draaien !
maar goed, ik zal zeker binnen zijn om 11u ... :D |
ME TOO!!! :toothless |
|
|
| djdavid |
hoop dat ik kan komen... erg vette feestjes daar in amsterdam.
ben idd ook benieuwd naar perry live in the mix :D zijn producties liegen er iig niet om!!
anders maar op ArisE, maar dan moet ik zelf ook draaien...:toocool: |
|
|
|
|