|
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by dj_spare
omdat motorcycle gewoon bij armin hoort!! iedereen zong uit volle borst mee, echt super gewoon! Beter dan het volkslied! |
ehh !eens
ik ben nog steeds zo schor als een konijn.
Superfeest deze avond. ik hoef geen pieken en dalen te noemen. het was gewoon 1 grote piek! w00t
oh enne long time no see blighty & ei :D |
|
|
| DJ Bazz |
ik was er ook bij:) heb een enorm lange tijd achter de DJ-booth gedanst, dus kon ik de boel mooi in de gaten houden:D
verder heb ik helaas de set van perry gemist, maar MIKE en Armin draaiden erg lekker:) |
|
|
| SilentEagle |
| Prachtige sfeer, prachtige dj's, prachtige discotheek... Holland kan nog op me rekenen in de toekomst, en dat geldt voor heel wat BeTA's denk ik. :) |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by ArisE2
wat een topavond. Eerst naar de Asta toen de XL en toen weer de Asta om Perry te zien afsluiten na Armin!! tour de pays bas!!
|
dat was zkr een tour de pays bas! was een weer een goeie zaterdagavond:D moeten we vaker doen... |
|
|
| relic000 |
| quote: | Originally posted by Original
Jammer dat ik niet bij Perry & M.i.k.e kon zijn maar Armin draaide ook weer heel lekker in de XL.
een greep uit de gedraaide nummers:
Rio Klein - Fearless (Push Remix)
Paul v Dyk Vs. Second Sun - Crush (Pvd Mix):eyespop: blijf em vet vinden.
Solid Globe - Sahara
Mark Norman - Phantom Manor :crazy:
Midway - Amazon (Original Mix)
Rob Nickson – Spiral
Witness of Wonder – Motions in emotions (Thrillseekers remix) volgensmij
En nog een hele zooi handen in de lucht ogen dicht spul.:tongue2
|
gooi er maar bij de XL Binary Finary 1999, Push - Strange World 2000 remake en arctic quest - offbeat :crazy: voor marco v vs jens- loops & things :eyespop: |
|
|
| MaGiK54 |
Stond jij het laatste half uurtje van Armin op het podium, stiekem foto's te maken van cd-r'tjes ?? |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Stond jij het laatste half uurtje van Armin op het podium, stiekem foto's te maken van cd-r'tjes ?? |
Nee dat was ik niet :p Ik was er het laatste half uur van Armin niet eens meer.. En als ik er wel was zou ik geen fotootjes maken van de CD-R'tjes :D |
|
|
|
|