return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 18)
View this Thread in Original format
Teal'k
quote:
Originally posted by dj_spare
omdat motorcycle gewoon bij armin hoort!! iedereen zong uit volle borst mee, echt super gewoon! Beter dan het volkslied!


ehh !eens
ik ben nog steeds zo schor als een konijn.
Superfeest deze avond. ik hoef geen pieken en dalen te noemen. het was gewoon 1 grote piek! w00t

oh enne long time no see blighty & ei :D
DJ Bazz
ik was er ook bij:) heb een enorm lange tijd achter de DJ-booth gedanst, dus kon ik de boel mooi in de gaten houden:D

verder heb ik helaas de set van perry gemist, maar MIKE en Armin draaiden erg lekker:)
SilentEagle
Prachtige sfeer, prachtige dj's, prachtige discotheek... Holland kan nog op me rekenen in de toekomst, en dat geldt voor heel wat BeTA's denk ik. :)
eieregooie

Armada Night @ Asta 28-02-2004



"The Great Gig In The Sky"




Voor de rest van de foto's, klik ergens ;)
DanceTrend
quote:
Originally posted by eieregooie
Link doet het niet :(

Site is back up :)

http://dancexperience.valcato.net/fotos/astadenhaag/
djdavid
quote:
Originally posted by ArisE2
wat een topavond. Eerst naar de Asta toen de XL en toen weer de Asta om Perry te zien afsluiten na Armin!! tour de pays bas!!


dat was zkr een tour de pays bas! was een weer een goeie zaterdagavond:D moeten we vaker doen...
relic000
quote:
Originally posted by Original
Jammer dat ik niet bij Perry & M.i.k.e kon zijn maar Armin draaide ook weer heel lekker in de XL.
een greep uit de gedraaide nummers:

Rio Klein - Fearless (Push Remix)
Paul v Dyk Vs. Second Sun - Crush (Pvd Mix):eyespop: blijf em vet vinden.
Solid Globe - Sahara
Mark Norman - Phantom Manor :crazy:
Midway - Amazon (Original Mix)
Rob Nickson – Spiral
Witness of Wonder – Motions in emotions (Thrillseekers remix) volgensmij
En nog een hele zooi handen in de lucht ogen dicht spul.:tongue2


gooi er maar bij de XL Binary Finary 1999, Push - Strange World 2000 remake en arctic quest - offbeat :crazy: voor marco v vs jens- loops & things :eyespop:
MaGiK54
quote:
Originally posted by DanceTrend
Site is back up :)

http://dancexperience.valcato.net/fotos/astadenhaag/


Stond jij het laatste half uurtje van Armin op het podium, stiekem foto's te maken van cd-r'tjes ??
DanceTrend
quote:
Originally posted by MaGiK54
Stond jij het laatste half uurtje van Armin op het podium, stiekem foto's te maken van cd-r'tjes ??

Nee dat was ik niet :p Ik was er het laatste half uur van Armin niet eens meer.. En als ik er wel was zou ik geen fotootjes maken van de CD-R'tjes :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
Privacy Statement