|
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Inderdaad Maarten, niet TE serieus nemen. Maar ik blijf erbij dat ik het wel jammer vind, zoiets wordt niet voor jan lul georganiseerd.....Van sommige mensen verwacht ik eigenlijk WEL dat ze hier zijn, de mensen die hier al eeuwen zitten en je vaker op feesten tegenkomt. Van de rest zou ik het gewoon jammer vinden, want het is echt supergezellig , en leuk om nieuwe TAgezichten te zien.
Wat eten ervoor, wat drinken, beetje ouwehoeren, en met zijn allen keihard uit je dak gaan op TA-dj's.
Armin kan je idd nog vaker zien......
|
Ik ben nieuwig hier en heb nog nooit eerder van Addicted gehoord, zou je er misschien iets meer over kunnen vertellen? Dan weet ik waarschijnlijk ook waarom jullie er zoveel waarde aan hechten ;) (Want zeg nou zelf, als je niet van dat Addicted gedoe af weet, is zo'n avondje in de Asta helemaal niet gek :p) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ik ben nieuwig hier en heb nog nooit eerder van Addicted gehoord, zou je er misschien iets meer over kunnen vertellen? Dan weet ik waarschijnlijk ook waarom jullie er zoveel waarde aan hechten ;) (Want zeg nou zelf, als je niet van dat Addicted gedoe af weet, is zo'n avondje in de Asta helemaal niet gek :p) |
Voor meer info: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=148791 |
|
|
| Ferry 0 |
LoL!!!
Dit is toch echt iedereen zijn eigen keuze Mike is echt amazing vet live in een club dus weet wel waar voor je kiest!
Armin is een ander verhaal die kan je elk weekend wel een kusje geven als je wil. Maar Mike was echt heel erg bruut @ XXL Armadanight. Daarnaast is Addiction ook een goeie optie om een leuke avond te hebben :D Kortom lekker zelf bepalen waar je heen gaat ga nou niet mensen lopen flamen omdat ze Mike boven Addiction verkiezen. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Ferry 0
Armin is een ander verhaal die kan je elk weekend wel een kusje geven als je wil. |
Wat zeg jij nou weer, Armin is echt haast nooit in Nederland, laatste set van Armin in Nederland was zijn solo op 28.11.03 in de Asta, dus dan al weer drie maanden geleden. |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Ferry 0
LoL!!!
Dit is toch echt iedereen zijn eigen keuze Mike is echt amazing vet live in een club dus weet wel waar voor je kiest!
Armin is een ander verhaal die kan je elk weekend wel een kusje geven als je wil. Maar Muke was echt heel erg bruut @ XXL Armadanight. Daarnaast is Addiction ook een goeie optie om een leuke avond te hebben :D Kortom lekker zelf bepalen waar je heen gaat ga nou niet mensen lopen flamen omdat ze Mike boven Addiction verkiezen. |
Afgelopen herfst ben ik naar Antwerp is Burning geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat MIKE me daar een beetje tegen is gevallen... Als ik naar Asta zou gaan dan zou dat voor Armin zijn :p |
|
|
| kolkiewolkie |
Die 24e ben ik samen met Lynx zeer waarschijnlijk van de party... de volgende dag zijn wel nl. vrij, we kunnen gratis reizen en tis in de Asta :D . Wat wil een mens nog meer :) .
En over Armin: ik heb me het voorgenomen zo ongeveer 1 op de 2 optredens van um in NL mee te pakken, en deze keer kan ik dan weer overslaan dus. En JA, hij draait best vaak in NL. Voor die break van 3 maand wastie eigenlijk elke maand wel ergens te horen... in september zelfs 3x op een dag :eek: . Hij wacht maar tot de volgende keer :) . |
|
|
| ambs |
Deze keer kom ik niet naar nl :p Ik krijg volgende week een puppy en die kan ik niet alleen laten hier, en van de zomer kom ik waarschijnlijk toch een paar weekjes naar NL en dan zie ik Armin dan wel ;)
Wel jammer maar ja, kan niet altijd feest zijn :disbelief |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ben het eens met wat er gezegd is, vind het kansloos als je hier als TA heengaat. Armin kan je altijd nog zien, en Addiction wordt niet voor jan lul georganiseerd.
Mensen die naar Armin/Mike gaan mogen van mij betreft op de zwarte lijst en gebanned worden :D
|
ban mij maar dan, want ik ga lekker naar de asta
[edit]ik ga waarschijnlijk ook de 24e naar onze sander! :D[/edit] |
|
|
| Lynxx |
Hmmm, wordt geen van beide denk ik. Ben de 28e gewoon jarig:mad:
En als al je vrienden niet van Trance houden, kan je dus niet naar de Asta of Addiction...
Helaas
Gelukkig de 24e WEL naar Sander Kleinenberg!!!!!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ban mij maar dan, want ik ga lekker naar de asta
[edit]ik ga waarschijnlijk ook de 24e naar onze sander! :D[/edit] |
Nou, jij bent wel kansloos want je kunt niet lezen Spare :D
2Kolkie: niet naar Addiction???
2Ferry0: Addiction is niet een GOEDE optie, maar een SUPERGOEDE optie!
2Phortje: Lezen, het is geen 'addicted', wordt al 1000x gezegd en er is een thread over. Plus waarom dat zo 'speciaal' is? Waarom denk je, als dat door mensen van DIT FORUM wordt georganiseerd oa voor mensen van TA, als mensen daar hun ziel en zaligheid in steken en er TAdj's draaien...??? Nou, als je het dan nog niet snapt als je deze thread gelezen hebt waarom dat 'speciaal' zou zijn en wat dat voor ons betekent dan snap je het echt niet nee :)
En over Markus Schultz: Je klopt, die komt in NL. Dat is onze special guest op Addiction. |
|
|
| Optimus |
kolkie komt wel, hoor:D Die jongen is zo trouw als een hond:D
En Markus Schulz komt inderdaad langs, ja. We hadden iemand nodig die de jassen wilden doen en hij bood zich aan vandaar. Zo'n buitenkansje wilden we niet laten glippen:haha: |
|
|
| Jimmy |
| Alweer über dj's in de asta:cool:, wanneer zal t s een keer niet zo zijn?:D |
|
|
|
|