|
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Tom Lont |
| Wordt voor ons ook dik twee uur met de auto, lekker Armin cd-tjes op onderweg. Ben wel heel benieuwd naar de set van Perry. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Plus minus 10 minuten met de auto en 5 minuten lopen :toothless |
Die 5 mins lopen....."ouch":nervous: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Donna
Die 5 mins lopen....."ouch":nervous: |
Ja maar daardoor hebben we wel gratisparkeerplekken in een garage in de binnenstad, dus dat maakt dat lopen wel weer een beetje goed :D |
|
|
| Donna |
| Hmnjah ok,valt wat voor te zeggen,komen ze je auto dan ook voorrijden als de boel dichtgaat?:P |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Donna
Hmnjah ok,valt wat voor te zeggen,komen ze je auto dan ook voorrijden als de boel dichtgaat?:P |
Helaas niet, moet dus ook weer 5 minuten teruglopen :whip: |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Helaas niet, moet dus ook weer 5 minuten teruglopen :whip: |
Zal je dan wel gaan ? :rolleyes: :p |
|
|
| ArisE2 |
Is er nog niets bekend over een time table in de XL?
Ik wil Perry en Markus eigenlijk allebei niet missen!!
Een tour de Nederland heb ik er best voor over!!:) |
|
|
| Donna |
| Zeg magisch meneertje nummer zoveel,die 5 mins lopen is niks jah,dat heeftie er heus wel voor over,doe je nou moeilijk? |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Is er nog niets bekend over een time table in de XL?
Ik wil Perry en Markus eigenlijk allebei niet missen!!
Een tour de Nederland heb ik er best voor over!!:) |
Van Sander kreeg ik de volgende tijden door:
24.00 - 02.30 Armin Van Buuren
02.30 - 05.00 Markus Schulz
Wie er voor Armin draaien weet ik niet. Deuren gaan open om 21.00 uur en sluiten om 05.00.
grtz, Sido |
|
|
| Donna |
21:00 ?????:conf:
Hm mij benieuwen dan ;)
En om 5 uur word je er echt wel uitgetrapt heur,half 6 is zo goed als ondenkbaar @XL |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Donna
21:00 ?????:conf:
Hm mij benieuwen dan ;)
En om 5 uur word je er echt wel uitgetrapt heur,half 6 is zo goed als ondenkbaar @XL |
Van de XL-site:
En om de hele maand februari rond te maken zullen wij februari afsluiten met een Armada night! Voor deze avond zullen Armin van Buuren, Spider en Markus Schulz (USA) de avond gaan vertegenwoordigen voor de succesvolle label Armada Records. Wij zullen deze avond al om 21.00 uur de deuren gaan openen en zullen voor jou vele speciale verassingen in petto hebben....
;) |
|
|
| Donna |
Muhah zit elke dag op die site,kun je nagaan :D
Magoed,normaal gesproken geven ze (als ze die al geven) de tijden pas een uur voordat t begint orso :P |
|
|
|
|