return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 20)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
PS Den Haag: errrrrug goed bezig op het gebied van (top)DJ's en feesten :toocool: :toocool:

* edit* idd, XL is toch wel the place to be voor de sportschoolfanatiekeling en de 'ik ben dan wel heel mooi en arrogant, maar ik ken/snap/ weet niks van deze muziek en ben hier alleen om gespot te worden' dames ..


Dat eerste klopt zeker wel ja. Respect hoor!

Er zijn btw meer van dat soort XL clubs, nmaelijk de Lexion ;)
emre
quote:
Originally posted by dEEkAy
video uit de XL:

http://oehoe18.mine.nu/~deekay/armadavid/

enjoy


And enjoy we did !!
Crescendo - External key dus idd bevestigd :) :)
Lijkt mij dat dat van Largo ook wel waar zal zijn :toothless :toothless
pooley
wel idd waar dat er veel volk aan de dope zat. Maarja, mij stoort dat niet, vond het echt gezellig daar aan de booth en de mensen waren ook best ok.
Geen ruzies of woordenwisselingen met mensen met zwarte gaten in hun kop ...
Sfeer is in ieder geval relaxter dan in België. Daar lopen meer patsers rond die om het minste ruzie zoeken.
SilentEagle
quote:
Originally posted by pooley
wel idd waar dat er veel volk aan de dope zat. Maarja, mij stoort dat niet, vond het echt gezellig daar aan de booth en de mensen waren ook best ok.
Geen ruzies of woordenwisselingen met mensen met zwarte gaten in hun kop ...
Sfeer is in ieder geval relaxter dan in België. Daar lopen meer patsers rond die om het minste ruzie zoeken.


Yup, of zo'n pseudo-vriendelijk gesprek aanknopen terwijl ze op vijf centimeter van je gezicht hun tanden laten zien. :whip:
MaGiK54
Iemand al de opname van Fresh Fm gespot ??
ArisE2
check de hub ;)
DanceTrend
quote:
Originally posted by MaGiK54
Iemand al de opname van Fresh Fm gespot ??

Wel die van Armin en (2e uur) van Perry O'Neil.. Maar niet van M.I.K.E. ... Of is die niet beschikbaar? :p
djdavid
meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide...:p
pooley
Zijn er alle 3 hoor.
Perry: 58mb
M.I.K.E.: 241mb !!!
AvB: 113mb
TOR
ja, maar niemand met een slot open zoals gewoonlijk :(

DanceTrend
Hmm ja ik heb nou 1 result maar die is niet compleet :| (Ik zit btw niet in de TA hub, ik heb lang geleden die gast wel 3x gepmed maar hij antwoordde steeds niet :mad: )
pooley
NA 24 uur, ik avail
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 
Privacy Statement