return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 4)
View this Thread in Original format
ArisE2
Kga met je mee Onno!!! ;)
Magic83
Wahaaha sick hier ben ik 100% cker bij :eyespop: :eek: :eyes:

eindelijk Mike ook eens zien :eyes:
M_Peror
Aargh... hou op.... als ook Markus Schulz er nog is ga ik dadelijk nog ECHT twijfelen! Die was werelds op de Armada Night in de Mazzo! :D Pfffff...... godsamme... 52 weekenden in een jaar en dit plannen ze in dezelfde... gloeiende! :whip:
Phortje
quote:
Originally posted by SnuggLe
2Phortje: Lezen, het is geen 'addicted', wordt al 1000x gezegd en er is een thread over. Plus waarom dat zo 'speciaal' is? Waarom denk je, als dat door mensen van DIT FORUM wordt georganiseerd oa voor mensen van TA, als mensen daar hun ziel en zaligheid in steken en er TAdj's draaien...??? Nou, als je het dan nog niet snapt als je deze thread gelezen hebt waarom dat 'speciaal' zou zijn en wat dat voor ons betekent dan snap je het echt niet nee :)

rustig maar, ik had de thread niet zien staan, ik keek per ongeluk over die sticky dingen heen :o En addiction, addicted, ach, 't zijn maar 3 letters :p Nou ja.. misschien volgende keer dan, de 28e ga ik naar de asta.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Phortje
rustig maar, ik had de thread niet zien staan, ik keek per ongeluk over die sticky dingen heen :o En addiction, addicted, ach, 't zijn maar 3 letters :p Nou ja.. misschien volgende keer dan, de 28e ga ik naar de asta.


Blaaaaaaaaaat!


Addiction all the way! Lekker springnichten! ;)
He, Komt Remy eigenlijk wel? Die rukker heb ik eeuwen nie meer gezien!
Phortje
quote:
Originally posted by SnuggLe
Blaaaaaaaaaat!


Addiction all the way! Lekker springnichten! ;)
He, Komt Remy eigenlijk wel? Die rukker heb ik eeuwen nie meer gezien!

Remy als in Spare bedoel je? Die gaat naar Asta :)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Blaaaaaaaaaat!


Addiction all the way! Lekker springnichten! ;)
He, Komt Remy eigenlijk wel? Die rukker heb ik eeuwen nie meer gezien!



Hmmz idd tijd niet gezien hier.
Anyway als mensen liever naar armin gaan dan moeten ze dat idd zelf weten.I persoonlijk vraag me dan wel af of er hierna dan nog een addiction zal komen (of dat ik dan nog mee help):rolleyes:

Ik zie het wel, gezellig zal het wel worden!!
Ferry 0
Daar gaat het niet om het is iedereen zijn eigen keuze waar die heen gaat.
magrec
quote:
Originally posted by Ferry 0
Daar gaat het niet om het is iedereen zijn eigen keuze waar die heen gaat.


Jawel maar dat betekend voor mij dat er blijkbaar niet meer zo'n behoefte is voor een ta feest.
New Wave
je moet inderdaad zelf weten waar ej naartoe gaat. MAAR:

Wij hebben dit feestje voor het grote deel voor JULLIE georganiseerd.
We hebben 100% TA dj's die het dik gaan schoppen in de toekomst.
Wij investeren dik veel knaken en zijn maanden in de weer om alles op orde te krijgen. ( site, flyer, deco) en nu gaan jullie afhaken omdat jullie naar een DJ willen die elke week wel ergens te zien is.
Echt laf vind ik dit.
En ik snap ook niet dat uitgerekend TIN de threadstarter is.
Wat ben je nou voor domme kneus zeg.......je eigen klanten een andere optie geven om de 28ste te feesten, HOE DOM KAN JE ZIJN!!

Optimus
pfff, sukkel alsof dit een feestje is dat in het diepste geheim wordt gehouden en niemand erachter zou komen:rolleyes: Yeah:rolleyes:
dj_spare
quote:

Nou, jij bent wel kansloos want je kunt niet lezen Spare :D


zouten wijsneus! :tongue2

:stongue:

quote:

Remy als in Spare bedoel je? Die gaat naar Asta


klopt... maar ik denk dat Snuggle Remy D bedoelt..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement