return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 16)
View this Thread in Original format
TOR
leuk feestje was me dat!

M.I.K.E. draaide de beste set die ik ooit van hem gehoord heb, genieten was het zeker! :crazy:
Menno
quote:
Originally posted by TOR
leuk feestje was me dat!

M.I.K.E. draaide de beste set die ik ooit van hem gehoord heb, genieten was het zeker! :crazy:


Inderdaad, echt een wereldset was het! Ook een paar nieuwe toffe nummers gehoord en hij draaide harder dan ik verwacht had.

Heb ook nog 40 minuten van Perry kunnen genieten en dat klonk erg lekker.

Top sfeer en een nog beter feest!
Asperge
quote:
Originally posted by TOR
leuk feestje was me dat!

M.I.K.E. draaide de beste set die ik ooit van hem gehoord heb, genieten was het zeker! :crazy:


en alles is uitgezonden op freshfm(en dus hopelijk gereleased:D )
Switch
on it's way :D
TOR
quote:
Originally posted by Switch
on it's way :D


nice

wil die zeker nog es beluisteren hier @ home!
Dj Lex
quote:
Originally posted by dEEkAy
jep...XL was ook echt vet ;)


Ook op de foto geweest tegen het einde?
DanceTrend
Errug vet feestje :) Was het lang onderweg zijn zeker waard :p
Hier staan mijn pics. Sommige zijn wel vaag, maar boeiend.. :p

http://dancexperience.valcato.net/fotos/astadenhaag/
TOR
^^ hier en daar wat BeTA's vertegenwoordigd zie ik :)
dEEkAy
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ook op de foto geweest tegen het einde?


ja zekker :toothless
emma
was echt supervet !!!!

errrug gezellig, veel leuke mensen, goeie dj's = topsfeertje !

HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Menno
Inderdaad, echt een wereldset was het! Ook een paar nieuwe toffe nummers gehoord en hij draaide harder dan ik verwacht had.

Heb ook nog 40 minuten van Perry kunnen genieten en dat klonk erg lekker.

Top sfeer en een nog beter feest!


Ben het helemaal met je eens! :D Was zeker een bruut feestje, voor herhaling vatbaar. En Perry draaide aan het eind ook nog 75min ongeveer, maar toen draaide die meer zodat iedereen naar huis zou gaan. En dan scheelde ook niet veel, tegen 08.00 was het bijna leeg...

Heeft armin trouwens: sarah maclahlan - fallen (G&D mix) gedraaid?
iLLicit
Was idd echt supercool. Ik heb Perry jammer genoeg niet kunnen horen, had ik wel gehoopt eigenlijk maar ja. M.I.K.E. draaide weer heerlijk, best veel lekkere oude nummers en ook nog Universal Nation, heerlijk hoor.

Armin had er duidelijk ook zin in en gooide meteen de zaal plat. Ik vond het helemaal vet toen hij Horizons draaide, die had een vriend van mij aangevraagd.

17 april ben ik zeker weer van de partij!
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement