|
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| djdavid |
| ey mensen! ik ben vanavond ook van de partij:D |
|
|
| Eye-Riz |
ghezelligheid!
en, gaan jullie nog eten vantevoren? zoja, waar?
zie jullie vnaavond!! |
|
|
| ArisE2 |
ik ben er ook bij.. nou ja ruim een uur dan.
Daarna snel weer door naar de XLarge!! :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ghezelligheid!
en, gaan jullie nog eten vantevoren? zoja, waar?
zie jullie vnaavond!! |
Iris, je zit in de vekeerde thread!
Deze ongezellige mensen die zichzelf TA-ers noemen gaan naar een ander 'feest'
:p :p |
|
|
| Remy D |
| Ik kan helaas niet want ik moet werken morgenvroeg anders had ik misschien wel gekomen. Volgende x beter. |
|
|
| dj_spare |
| tot vanavond figuren! :D |
|
|
| Terpsichore |
| Ja, see you tonight maybe! Wordt wel een heftig feestje denk ik! :D |
|
|
| Tom Lont |
| Wij gaan nu ook weg, wordt zeker een heftig feestje :D |
|
|
| SnuggLe |
Er wordt geen zak aan...Armin belde al voor de routebeschrijving naar de Chez Be Be :p
Jammer dat jullie niet in Utrecht zitten, maar toch:
Veel plezier vanavond mensen! Ik hoop voor jullie dat het niet al TE druk/warm is in de Asta, en dat Armin het dak eraf draait!
Doe um de groeten! :) |
|
|
| MaGiK54 |
In één woord: geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil.
Eerst ff kokkerellen en dan slapen want ik ben moe :) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
In één woord: geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil.
|
En dat is een vrij accurate beschrijving van de afgelopen nacht in de XL :p
ga gelijk mn bedje in..
Grtz
WooT |
|
|
| dEEkAy |
| jep...XL was ook echt vet ;) |
|
|
|
|