|
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Jaaaaaahoor,neem jij de buurtsuper mee naar addiction?! whahaha geweldig:P |
|
|
| HiGH_NrG |
| Hmm...verkoopt de ASTA ook kaarten in de voorverkoop? |
|
|
| Magic83 |
| niet voor deze avond... |
|
|
| Optimus |
| Asta heeft nooit ververkoop, alleen bij John Digweed, Carl Cox en Tiesto was er vvk. |
|
|
| Dj Lex |
Hoorde net van iemand dat het dus geen Armada wordt, maar dat Armin samen met Markus Schultz draait in XL en dan met MIKE in de Asta
Veel goeie feestjes op 1 dag :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hoorde net van iemand dat het dus geen Armada wordt, maar dat Armin samen met Markus Schultz draait in XL en dan met MIKE in de Asta
Veel goeie feestjes op 1 dag :) |
psssttt , klopt hij draait in de XL en de asta.
Maar XL heeft het nog niet officieel bekend gemaakt en armada ook nog niet. |
|
|
| M_Peror |
Aargh dit wordt echt steeds erger (lees: beter!)
Markus Schulz! :crazy: |
|
|
| Ries'79 |
Het wordt wel een ARMADA night en er is ook voorverkoop! en perry O neil komt dus in asta ipv m schulz!
| quote: | MEGASTATIC PRESENTS: ARMADA NIGHT za 28-2 Armin van Buuren, M.I.K.E, Perry O'Neil
Voorverkoop via Ticketservice Nederland
Prijs : 10,00
Open : 23.00 - 08.00 |
|
|
|
| ArisE2 |
Ahah!!:D
Alleen wie verzint 't om Armin en Markus op zo'n topavond ook in de XL te laten draaien.. 't beste zou voor mij persoonlijk geweest zijn om M.I.K.E lekker in de XL neer te zetten en dan Markus over te verhuizen naar de Asta. maar goed!! Hoe dan ook een topavondje/naggie/morgen is coming!! :tongue2 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by basd
Niet naar de Asta gaan man, daar dreigen die Belgen ook naar toe te gaan :p | Thx bas de volgende keer dat je hier nog es politiek aziel aanvraagt hoop ik dat ze je neermaaien :p
Nou goed ik wou ook wel naar addiction komen maar want teveel van iets kan nooit goed zijn (ook armin). Maar aangezien iedereen naar asta gaat zit er niks anders op I guess :o |
|
|
| MaGiK54 |
| Dit gaat een leuke avondje Asta worden :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
Dit gaat ook een leuk middagje Asta worden:
Jim, voorprogramma 4Girlz
Voorverkoop via Haagse Courant Bespreekbureau en Ticketservice Nederland
Prijs : 10,00
Open : 13.00 uur en 17.00 uur
Whoaaaaaaaaaaaaaa, wie gaat ?? |
|
|
|
|