|
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| djdavid |
| quote: | Originally posted by djdavid
hoop dat ik kan komen... erg vette feestjes daar in amsterdam.
|
hoe kom ik nou weer bij amsterdam???? :o asta is natuurlijk den haag.... |
|
|
| apri_peel |
hi guys, some of you may know me some may not
i'm from vancouver, canada, but i live in amsterdam right now temporarily. 
i was sad to know that i'll be missing armin's show back home with above and beyond, but i think this event might make up for it :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by apri_peel
hi guys, some of you may know me some may not
i'm from vancouver, canada, but i live in amsterdam right now temporarily. 
i was sad to know that i'll be missing armin's show back home with above and beyond, but i think this event might make up for it :D |
Which gig of Armin in the Asta (The Hague) or XL (Amsterdam) ?? |
|
|
| TOR |
| me will be present! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Kaartjes binnen voor de Asta :D |
|
|
| Magic83 |
| Moet ik ook voorverkoop doen of zal het niet uitverkocht raken? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Magic83
Moet ik ook voorverkoop doen of zal het niet uitverkocht raken? |
Normaal is er zo nooit voorverkoop bij Armin. Tis normaal wel druk maar nooit afgeladen, dus ik verwacht geen uitverkochte avond. Ik durfte geen risico te nemen, want ik ga waarschijnlijk er pas laat heen, grote kans dat de avond eerst ergens anders begint. |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Normaal is er zo nooit voorverkoop bij Armin. Tis normaal wel druk maar nooit afgeladen, dus ik verwacht geen uitverkochte avond. Ik durfte geen risico te nemen, want ik ga waarschijnlijk er pas laat heen, grote kans dat de avond eerst ergens anders begint. |
Mjah dat heb ik ook omdat armin zo laat begint alleen heb ik nog niet de zekerheid dat ik kan :(
btw, draaien ze alle drie drie uur ? |
|
|
| apri_peel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Which gig of Armin in the Asta (The Hague) or XL (Amsterdam) ?? |
i want to go to asta, if that doesnt work out than i'll be at XL i guess. but i want to go to the one where most TAs will be present :p |
|
|
| Donna |
Oh well,the coolest are going to XL :D |
|
|
|
|