|
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by djdavid
meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide...:p |
hehe wat vond het publiek in de xl daar dan van? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Hmm ja ik heb nou 1 result maar die is niet compleet :| (Ik zit btw niet in de TA hub, ik heb lang geleden die gast wel 3x gepmed maar hij antwoordde steeds niet :mad: ) |
Zie PM :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djdavid
meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide...:p |
OMG was ik maar daar geweest!!! one of my fav tunes!!! |
|
|
| iLLicit |
Die hub is echt hopeloos, bij mij werkt hij al een paar dagen niet, het lijkt wel of ik afgesloten ben ofzo, omdat jullie er wel op kunnen?
:conf:
[edit]
Ik neem mijn woorden terug, love the hub!!! Kan Armin en Perry nog niet vinden, vanavond nog maar eens proberen denk ik... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by magrec
hehe wat vond het publiek in de xl daar dan van? |
Ik vond hem helemaal geweldig! Heb dus niet om me heen gekeken naar reacties ;) |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by magrec
hehe wat vond het publiek in de xl daar dan van? |
niet op gelet:toothless liep toen net de zaal uit... maar hoorde de welbekende bassline uit t nummer, errug goed vind ik zelf:toocool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik vond hem helemaal geweldig! Heb dus niet om me heen gekeken naar reacties ;) |
oh ok ben eigenlijk altijd een beetje bevooroordeeld geweest tov van markus maar ik denk dat ik hem toch maar één moet gaan beluisteren als ie weer een keer in nederland is. |
|
|
| DanceTrend |
w0ei ik heb eindelijk alle 3 de sets van Asta binnen :)
En nu heb ik wel een vraagje, hoe heet dat bekende nummer dat M.I.K.E. draait @ 30 min.? Ik ben de naam ff kwijt :rolleyes: |
|
|
| iLLicit |
| Heb je die sets van de hub gehaald? Ik kan ze namelijk niet vinden... Welke zoekterm heb jij gebruikt? |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
w0ei ik heb eindelijk alle 3 de sets van Asta binnen :)
En nu heb ik wel een vraagje, hoe heet dat bekende nummer dat M.I.K.E. draait @ 30 min.? Ik ben de naam ff kwijt :rolleyes: |
Moogwai - Neon bedoel je denk ik |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by iLLicit
Heb je die sets van de hub gehaald? Ik kan ze namelijk niet vinden... Welke zoekterm heb jij gebruikt? |
Armada |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by Menno
Moogwai - Neon bedoel je denk ik |
Thx, die bedoelde ik idd :) |
|
|
|
|