return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 21)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by djdavid
meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide...:p



hehe wat vond het publiek in de xl daar dan van?
MaGiK54
quote:
Originally posted by DanceTrend
Hmm ja ik heb nou 1 result maar die is niet compleet :| (Ik zit btw niet in de TA hub, ik heb lang geleden die gast wel 3x gepmed maar hij antwoordde steeds niet :mad: )


Zie PM :)
Zehra
quote:
Originally posted by djdavid
meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide...:p


OMG was ik maar daar geweest!!! one of my fav tunes!!!
iLLicit
Die hub is echt hopeloos, bij mij werkt hij al een paar dagen niet, het lijkt wel of ik afgesloten ben ofzo, omdat jullie er wel op kunnen?

:conf:

[edit]
Ik neem mijn woorden terug, love the hub!!! Kan Armin en Perry nog niet vinden, vanavond nog maar eens proberen denk ik...
Dj Lex
quote:
Originally posted by magrec
hehe wat vond het publiek in de xl daar dan van?


Ik vond hem helemaal geweldig! Heb dus niet om me heen gekeken naar reacties ;)
djdavid
quote:
Originally posted by magrec
hehe wat vond het publiek in de xl daar dan van?


niet op gelet:toothless liep toen net de zaal uit... maar hoorde de welbekende bassline uit t nummer, errug goed vind ik zelf:toocool:
magrec
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik vond hem helemaal geweldig! Heb dus niet om me heen gekeken naar reacties ;)


oh ok ben eigenlijk altijd een beetje bevooroordeeld geweest tov van markus maar ik denk dat ik hem toch maar één moet gaan beluisteren als ie weer een keer in nederland is.
DanceTrend
w0ei ik heb eindelijk alle 3 de sets van Asta binnen :)

En nu heb ik wel een vraagje, hoe heet dat bekende nummer dat M.I.K.E. draait @ 30 min.? Ik ben de naam ff kwijt :rolleyes:
iLLicit
Heb je die sets van de hub gehaald? Ik kan ze namelijk niet vinden... Welke zoekterm heb jij gebruikt?
Menno
quote:
Originally posted by DanceTrend
w0ei ik heb eindelijk alle 3 de sets van Asta binnen :)

En nu heb ik wel een vraagje, hoe heet dat bekende nummer dat M.I.K.E. draait @ 30 min.? Ik ben de naam ff kwijt :rolleyes:


Moogwai - Neon bedoel je denk ik

MaGiK54
quote:
Originally posted by iLLicit
Heb je die sets van de hub gehaald? Ik kan ze namelijk niet vinden... Welke zoekterm heb jij gebruikt?


Armada
DanceTrend
quote:
Originally posted by Menno
Moogwai - Neon bedoel je denk ik

Thx, die bedoelde ik idd :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
Privacy Statement