return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 17)
View this Thread in Original format
dj_spare
Was al vroeg binnen. Perry draaide lekker en toen de zaal vol was begon iedereen al lekker te rondheuken... M.I.K.E. draaide echt een wereldset!! Armin draaide natuurlijk ook super... effe wat kippenvel momentjes voor mij:

Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Dub / Armin van Buuren Remix)
Roland Klinkenberg - Monday Groove
Mark Otten - Tranquilty
Alucard - Lighthouse
Andy Ling - Fixation (Airwave Remix)
James Holden - Horizons
Remy & Roland - Untitled

hele M.I.K.E. set :eyespop:

Solid Globe - Sahara
Mark Norman - Phantom Manor

en dat was het wel zo'n beetje, natuurlijk waren de andere traxx ook goed maar deze waren echt super om weer eens te horen!!
dEEkAy
waroom draaien ze steeds nog Andain en Motorcycle :whip: :whip:

kan het niet meer hooren :nervous: :eyespop: :haha: :tongue3
MaGiK54
Feessie was top, helaas Perry gemist en maar een half uurtje MIKE gehoord. Maar wat ik van MIKE heb gehoord was top. Baal ervan dat ik niet meer van hem heb gehoord. Wegens omstandigheden en verplichtingen elders kon het niet anders.

Armin was top, zoals verwacht. Na een half jaar (DV voor het laatst) was ik echt weer toe een Armin setje. Baal er echt van dattie minimaal in Nederland draait de laatste tijd. Plus minus zeven uur ging het laatste plaatje op bij Armin. Perry nam het over, heb nog drie a vier plaatjes van hem meegekregen in de lounch op de 1e etage, waar we nog ff hebben gechild om vervolgens tegen half acht met een voldaan gevoel naar de auto te lopen.
dj_spare
quote:
Originally posted by dEEkAy
waroom draaien ze steeds nog Andain en Motorcycle :whip: :whip:

kan het niet meer hooren :nervous: :eyespop: :haha: :tongue3


omdat motorcycle gewoon bij armin hoort!! iedereen zong uit volle borst mee, echt super gewoon! Beter dan het volkslied!
Freezel
quote:
Originally posted by dj_spare
omdat motorcycle gewoon bij armin hoort!! iedereen zong uit volle borst mee, echt super gewoon! Beter dan het volkslied!


:stongue: :stongue: :stongue:
pooley
atrc mocht er wel bij, had het al ee ntijdje niet meer gehoord op een feest :)
Iedereen zong lekker mee.

topfeest, toffe sfeer , niet te vol.

7.30 met zware voeten de trein opgezocht.

En mike's set was echt super. zeer goed opgebouwd, afwisseleing en universal nation als afsluiter.
beter kan het niet.

Perry heeft me ook verbaasd, zo lekker dat ie draaide en om 7 was die bass echt ongelooflijk, men voeten deden ervan zeer :)
eieregooie
quote:
Originally posted by DanceTrend
Errug vet feestje :) Was het lang onderweg zijn zeker waard :p
Hier staan mijn pics. Sommige zijn wel vaag, maar boeiend.. :p

http://dancexperience.valcato.net/fotos/astadenhaag/


Link doet het niet :(
ArisE2
wat een topavond. Eerst naar de Asta toen de XL en toen weer de Asta om Perry te zien afsluiten na Armin!! tour de pays bas!!

Perry O'neil

John Creamer & Stephanie K – Wish U Were Here (Lexicon Avenue Mix)
Hardy Heller & Pete Gawthry – Luna Cabana
Central Rush – Out of Focus (Tkac & Haverlik Remix)
John Johnson – I Want You (Van Bellen’s Last Shout Remix)
Alucard – ID
Perry O’Neil - Arise :eyespop: Thankz ;)

Valentino - Flying (Sultan & Tonedepth Remix)
Katana - Tribal Shock (A13) (Perry O'Neil Mix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Dub)
Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue (Original Mix)
Mark Otten - Tranquility (Original Mix)

Het tweede uur is te downen thankz to Passiva!!

[EDIT]Sorry, verboden[/EDIT]
:eyespop:
DanceTrend
quote:
Originally posted by eieregooie
Link doet het niet :(

Hmm nee ik weet het, host is down op het moment :mad:
Maar zal tussen nu en strax of als het tegenzit pas morgen wel weer up zijn..
dEEkAy
quote:
Originally posted by dj_spare
Beter dan het volkslied!



Bla! :happy2:

Original
Jammer dat ik niet bij Perry & M.i.k.e kon zijn maar Armin draaide ook weer heel lekker in de XL.
een greep uit de gedraaide nummers:

Rio Klein - Fearless (Push Remix)
Paul v Dyk Vs. Second Sun - Crush (Pvd Mix):eyespop: blijf em vet vinden.
Solid Globe - Sahara
Mark Norman - Phantom Manor :crazy:
Midway - Amazon (Original Mix)
Rob Nickson – Spiral
Witness of Wonder – Motions in emotions (Thrillseekers remix) volgensmij
En nog een hele zooi handen in de lucht ogen dicht spul.:tongue2

Markus draaide ook zeer lekker van prog tot trance met wat eigen producties O.A. zijn remix van Andain en op t laatst nog een vet nummer met vocal erdoor.. weet alleen niet welke.

XL is ook een mooie tent (alleen is de indeling v/d zaal elke keer anders evenals wat de vip lounge is en wat niet.... boeie), Asta moet ik ook nog is een keer een kijkje binnen nemen.
dj_spare
quote:
Originally posted by dEEkAy
Bla! :happy2:


dat duitse volkslied van jullie is helemaal klote, dus bek!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 
Privacy Statement