|
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Magic83 |
Dus en Armin en M.I.K.E en Perry O'neil ??? OMG dit wordt erg!! :crazy: :eyespop: :eyes:
Nu maar hopen dat ik zondags niet hoef te werken :nervous: |
|
|
| Optimus |
| ik heb al kaartje, ik ben fan van 4Girlz:) |
|
|
| M_Peror |
WoooT! Nou ook nog Perry O'Neil! :eyespop: Ze maken het echt steeds aantrekkelijker daar!
Zonde dat Markus Schulz in de XL staat en niet in de Asta. Ik persoonlijk zou 'm graag omruilen met M.I.K.E....
Armin, Perry en Markus in 1 en dezelfde nacht in de Asta... zucht... dat was me wat geweest... :rolleyes: En als ze dan ook nog meteen een datum hadden kunnen prikken dat er geen Addiction is, was 't helemaal perfect! Ach... |
|
|
| Optimus |
| voor de mensen de nar Sander Kleinenberg wilden... hij komt niet meer, Michelle de Zij komt daarvoor in de plaats draaien.:o |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
voor de mensen de nar Sander Kleinenberg wilden... hij komt niet meer, Michelle de Zij komt daarvoor in de plaats draaien.:o |
:mad: :whip: WTF! |
|
|
| BaRTeZ |
| argh! ik wil sander k! pokkestreek |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
voor de mensen de nar Sander Kleinenberg wilden... hij komt niet meer, Michelle de Zij komt daarvoor in de plaats draaien.:o |
Gvd, waarom dat dan ineens??
Tering man... had er net zo'n zin in.
Double MM is sowieso top, en dan nog 4 uur....
Bah bah bah. Weet niet of ik naar Michel de Hey ga, ligt eraan wie er meegaan. |
|
|
| Robert |
voor zover ik weet is het nu:
Asta:
23.00 - 00.30 Perry O'Neil
00.30 - 03.30 M.I.K.E.
03.30 - ??.?? Armin
Heb gehoord dat M.I.K.E en Armin ieder 3uur draaien maar dat weet ik niet zeker.
XL:
Spider
Armin
Markus Schulz
tijden weet ik niet, denk wel dat ze in deze volgorde zullen draaien. |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Robert
voor zover ik weet is het nu:
Asta:
23.00 - 00.30 Perry O'Neil
00.30 - 03.30 M.I.K.E.
03.30 - ??.?? Armin
Heb gehoord dat M.I.K.E en Armin ieder 3uur draaien maar dat weet ik niet zeker.
XL:
Spider
Armin
Markus Schulz
tijden weet ik niet, denk wel dat ze in deze volgorde zullen draaien. |
Asta blijft deze avond tot 8 uur open, dus dan zal armin wel van 03.30-8.00 zijn ofzo.... als dat zo is.....
:whip: :whip: lucky bastards :p ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Robert
voor zover ik weet is het nu:
Asta:
23.00 - 00.30 Perry O'Neil
00.30 - 03.30 M.I.K.E.
03.30 - ??.?? Armin
Heb gehoord dat M.I.K.E en Armin ieder 3uur draaien maar dat weet ik niet zeker.
|
Dank u voor de info. Wilde binnenkort deze vraag al stellen in de hoop dat jij deze info zou weten :D |
|
|
| Menno |
Bedankt voor de voorlopige time-table Robert.
Ik kijk erg uit naar 3 uur MIKE en wil Perry O'Neil ook graag zien. Wordt een topfeestje :) |
|
|
| franzelare |
dammm!! als ik in NL was was ik zeker voor de asta gegaan!
ik wil Perry O'Neil ook wel eens in de zaal zien! en die lineup vind ik toch vettter dan de XL! |
|
|
|
|