return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Armin+MIKE 28 februari in de Asta.... (pg. 9)
View this Thread in Original format
Magic83
Dus en Armin en M.I.K.E en Perry O'neil ??? OMG dit wordt erg!! :crazy: :eyespop: :eyes:

Nu maar hopen dat ik zondags niet hoef te werken :nervous:
Optimus
ik heb al kaartje, ik ben fan van 4Girlz:)
M_Peror
WoooT! Nou ook nog Perry O'Neil! :eyespop: Ze maken het echt steeds aantrekkelijker daar!
Zonde dat Markus Schulz in de XL staat en niet in de Asta. Ik persoonlijk zou 'm graag omruilen met M.I.K.E....

Armin, Perry en Markus in 1 en dezelfde nacht in de Asta... zucht... dat was me wat geweest... :rolleyes: En als ze dan ook nog meteen een datum hadden kunnen prikken dat er geen Addiction is, was 't helemaal perfect! Ach...
Optimus
voor de mensen de nar Sander Kleinenberg wilden... hij komt niet meer, Michelle de Zij komt daarvoor in de plaats draaien.:o
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Optimus
voor de mensen de nar Sander Kleinenberg wilden... hij komt niet meer, Michelle de Zij komt daarvoor in de plaats draaien.:o

:mad: :whip: WTF!
BaRTeZ
argh! ik wil sander k! pokkestreek
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus

Gvd, waarom dat dan ineens??
Tering man... had er net zo'n zin in.
Double MM is sowieso top, en dan nog 4 uur....
Bah bah bah. Weet niet of ik naar Michel de Hey ga, ligt eraan wie er meegaan.
Robert
voor zover ik weet is het nu:

Asta:
23.00 - 00.30 Perry O'Neil
00.30 - 03.30 M.I.K.E.
03.30 - ??.?? Armin

Heb gehoord dat M.I.K.E en Armin ieder 3uur draaien maar dat weet ik niet zeker.

XL:
Spider
Armin
Markus Schulz

tijden weet ik niet, denk wel dat ze in deze volgorde zullen draaien.
ambs
quote:
Originally posted by Robert

Asta:
00.30 - 03.30 M.I.K.E.
03.30 - ??.?? Armin

Heb gehoord dat M.I.K.E en Armin ieder 3uur draaien maar dat weet ik niet zeker.

XL:
Spider
Armin
Markus Schulz

tijden weet ik niet, denk wel dat ze in deze volgorde zullen draaien.

Asta blijft deze avond tot 8 uur open, dus dan zal armin wel van 03.30-8.00 zijn ofzo.... als dat zo is.....

:whip: :whip: lucky bastards :p ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Robert

Asta:
00.30 - 03.30 M.I.K.E.
03.30 - ??.?? Armin

Dank u voor de info. Wilde binnenkort deze vraag al stellen in de hoop dat jij deze info zou weten :D

Menno
Bedankt voor de voorlopige time-table Robert.
Ik kijk erg uit naar 3 uur MIKE en wil Perry O'Neil ook graag zien. Wordt een topfeestje :)
franzelare
dammm!! als ik in NL was was ik zeker voor de asta gegaan!

ik wil Perry O'Neil ook wel eens in de zaal zien! en die lineup vind ik toch vettter dan de XL!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement