|
BeTA meetingkje? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Van 21-29 gaat normaalgezien, maar er zijn ook mensen die geen vakantie hebben en die meoten werken? |
heb geen volle week, maar ben de 23 en 24 wel vrij |
|
|
| Dark Apostle |
Die foto vraagt gewoon om als "WTF Are You Talking About!!!" pic gebruikt te worden ;) |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Die foto vraagt gewoon om als "WTF Are You Talking About!!!" pic gebruikt te worden ;) |
I have to agree with you on that :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by tor8024
heb geen volle week, maar ben de 23 en 24 wel vrij |
24, 25 en 26 feb. gaan voor TatanaGirl en mij. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Die foto vraagt gewoon om als "WTF Are You Talking About!!!" pic gebruikt te worden ;) |
Bij deze gedelete hopend dat niemand hem heeft opgeslagen :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Bij deze gedelete hopend dat niemand hem heeft opgeslagen :D |
...
:p |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
TE LAAT!!!
:D |
GIMME GIMME :D
*edit* lol taling :nervous: |
|
|
| Nabistai |
lol wat een kanjer van een schrijffout...
Maar alle gekheid op een stokje, delete het nu maar... |
|
|
| Tiger777 |
ja zeg eej, moest rap gaan he :)
Tis al goe, omda ge zo vriendelijk zijt. |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
:D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| copyright homer simpson btw |
|
|
| Eagle` |
| thats my girl :toothless |
|
|
|
|