return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
BeTA meetingkje? (pg. 8)
View this Thread in Original format
pooley
Just niks
ga anders het gemiddelde van de vierkantswortel van 1 stem-telling toepassen?
:)
Miss Z
quote:
Originally posted by pooley
Just niks
ga anders het gemiddelde van de vierkantswortel van 1 stem-telling toepassen?
:)

:rolleyes: nee das geen goe idee :p we zijn nu al een beetje confused :conf:
Nabistai
Kom kom, antwerpen is goed, hasselt niet :whip:

Akkoord er zijn meer mensen die hasselt verkiezen boven antwerpen, maar er zijn wel meer mensen die antwerpen eventueel ook wel zien zitten ipv hasselt. Dus ik denk da u eerste berekeningen toch het best blijven zenne zehra ;)
Miss Z
quote:
Originally posted by Nabistai
Kom kom, antwerpen is goed, hasselt niet :whip:

Akkoord er zijn meer mensen die hasselt verkiezen boven antwerpen, maar er zijn wel meer mensen die antwerpen eventueel ook wel zien zitten ipv hasselt. Dus ik denk da u eerste berekeningen toch het best blijven zenne zehra ;)

:whip: nee HASSELT!!!

kstel voor dat cygnus gaat beslissen hoe we het moeten berekenen :D hij is moderator nie voor niks eh :stongue:
eieregooie
quote:
Originally posted by Miss Z
eigenlijk nie echt... mah ik kan daarvoor zorgen als ik wil :D ;) mensen dat wordt dus hasselt :D

Mag ik een motie van wantrouwen indienen? :p
emma
steekt hand op voor antwerpen :D

btw: als er een tv beschikbaar is kunnen we maybe even kijken naar mijn filmpje van armin solo in de asta, staan wel wat TA'ers op ;)
Eagle`
ik zie het al, niemand geraakt er nog uit, zal ik de verlossing brengen, het wordt brussel :toothless
Tiger777
waar ik natuurlijk geen bezwaar tegen aanteken... :)
eieregooie
Okeej, nu Zehra zo vrolijk bezig is met WAAR, ga ik me maar even bezig houden met WANNEER ;)

Ik wilde eigenlijk de 21e voorstellen, maar ik zie dat Benny niet kan dan (wtf, carnaval... wat is nou belangrijker? :p)... de 14e kon ehm... iemand anders (:p) niet en de 7e kan ikzelf niet... En ja, de 28e kan niemand natuurlijk dus alle zaterdagen vallen al af...

Dan rest nog de keuze een zondag of een weekdag... Voor mij persoonlijk zou een weekdag (evt. in de vakantie) het makkelijkste zijn, maar ik denk dat dat voor veel mensen anders is... Alhoewel de vrijdag misschien een goede optie is? Dus:

WANNEER?

A: Vrijdag

B: Zondag

C: Anders nl.

Gaan we weer :p ;)
djcresto
we nemen gewoon Gent!

:D

of oostende, trip aan zee, kunnen we deze zomer eens doen.

Ik denk eignelijk waar het ook is zoiezo gaat er veel volk die hier al gestemd heeft niet komen. Dus misschien beter eerst een datum zeggen en dan zien we er op die datum waar kan geraken. :D

eieregooie
Daar is et nu een beetje laat voor he?

Enneh, als je nou me vorige post ff checkt en alvast antwoord geeft op de vraag dan komen we tenminste ergens...
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Daar is et nu een beetje laat voor he?

Enneh, als je nou me vorige post ff checkt en alvast antwoord geeft op de vraag dan komen we tenminste ergens...

moet ongeveer op zelfde moment gepost zijn.

weekdag zal voor mij niet lukken, werken... en verlof hou ik liever tot ik hem echt nodig heb.

zondag 15e kan ik niet, 8e evt wel, 22 ook wel denk ik.

en ik kan in principe alle zaterdagen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement