return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
BeTA meetingkje? (pg. 14)
View this Thread in Original format
djcresto
waarom geen 3 meetings met tussentijd van een paar weken of maand

eerst in hasselt, derna in antwerpen, derna in brussel

zo heeft iedereeen de kans om toch wel 1 keer ernaar toe te gaan.

Het idee om den 28 overdag iets te doen vind ik op zich nie slecht, maar zou dan toch lang willen uitslapen die dag, uiteindelijk zijt ge wel wakker tot smorgens-smiddags de 29e.
Eagle`
quote:
Originally posted by eieregooie
Haha, ik ga niet eerst naar Antwerpen om vervolgens hier 15km verderop naar een feestje te gaan :p Zeker niet als ik ook nog ff naar Addiction wil in Utrecht ff tussendoor... Dan zie ik jullie in de Asta wel...

Als jullie dat nou hier dichter in de buurt zouden doen :D (Den Haag, of beter Delft :p) Kwilde dat eigenlijk net gaan voorstellen in de Asta thread :)

Zegges ei heb ook zin om op addiction is kijkie te nemen, zou ik misschien met je kunne meerijden. Wel geen idee of er treinen van Antwerpen naar delft rijden de though :conf:
tor8024
quote:
Originally posted by Eagle`
Zegges ei heb ook zin om op addiction is kijkie te nemen, zou ik misschien met je kunne meerijden. Wel geen idee over treinen van Antwerpen naar delft rijden de though :conf:

van Antwerpen kun je met de trein naar Den Haag (ca. anderhalf uur)
Eagle`
quote:
Originally posted by tor8024
van Antwerpen kun je met de trein naar Den Haag (ca. anderhalf uur)

ow thx tor, is dat een rechtstreek trein of nog met tssstops ?

edit: zie hier net op site van belgische spoorwegen dat er treinen naar delft rijden ook

edit2: rete cool,zijn dus treinen naar delft, als ik dan nog effe met ei zou kunne meerijden, kan ik ook bezoekje brengen aan addiction voor we naar ASTA kome :D
eieregooie
Alles is mogelijk :)
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by SilentEagle
de als-iedereen-was-zoals-mij-dan-zou-er-niks-afgesproken-worden-post?

;)

allé dan, in da geval

meeting in leuven of ik ga ni mee.
eieregooie
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
allé dan, in da geval

meeting in leuven of ik ga ni mee.

:p
Tiger777
We dwalen weer af...

quote:
waarom geen 3 meetings met tussentijd van een paar weken of maand

Dat vind ik nog zo geen slecht idee eigenlijk.

Maar laten we eerst de "monstermeeting" in antwerpe proberen op pootjes te krijgen, de 3 meetingen zou een oplossing kunnen zijn als we geen dag kunnen afspreken.
Heeft er iemand bezwaar tegen als de meeting doorgaat in de krokusvakantie, maw: 23 tot 28 fabruari
?
TatanaGirl
In principe als ik op tijd de dag weet heb ik niks tegen de krokusvakantie. Maar dan moet ik nu wel binnnen de week weten welke dag precies.

Groetjes

TatanaGirl
Nyah
quote:
Originally posted by Tiger777
Heeft er iemand bezwaar tegen als de meeting doorgaat in de krokusvakantie, maw: 23 tot 28 fabruari
?

Krokusvakantie, wat is dat?? :(

pooley
Nog nooit van gehoord op deze school precies :)

Maar ik kan wel vrijaf nemen ofcourse
Nyah
quote:
Originally posted by pooley
Maar ik kan wel vrijaf nemen ofcourse

Ja dat gaat natuurlijk wel, als t maar ni de (edit) 10e februari is, want dan moet ik naar een bruiloft...
Ma ja eigenlijk... regel maar, want er kan altijd wel iemand niet, ge kunt niet voor iedereen goed doen.

Wie gaat de knoop es doorhakken? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Privacy Statement