return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 
BeTA meetingkje? (pg. 12)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by eieregooie
Zo, dan wordt het nu tijd om een voorstel te doen denk ik... Voordat dit ook op de lange baan wordt geschoven, of voordat het te kort dag is voor mensen om nog vrij te regelen indien nodig...

Zondag 15 Februari, Antwerpen

Dat heb ik ook al geprobeerd :)
Een zondag zou ik niet doen eerlijk gezegd. Weinig winkels zijn open op een zondag.

24 Februari is mijn voorstel
emma
24 feb = OK
CygnusX
quote:
Originally posted by Tiger777
Een zondag zou ik niet doen eerlijk gezegd. Weinig winkels zijn open op een zondag.

24 Februari is mijn voorstel

24 feb is ideaal
djcresto
24 feb is da nen dinsdag?
alst in antwerpen is kan ik mss dan een half dagje verlof nemen. Mn werk is toch op 3 km van tcentrum.
CygnusX
Da's ne dinsdag ja
Miss Z
Ik heb twee dingen te zeggen over die meeting:

Ten eerste: Het gaat in Antwerpen door terwijl dit de uitslag van de stemmingen is...

Antwerpen: 5
Hasselt: 8
Brussel: 6

Hasselt heeft drie stemmen meer maar blijkbaar is het Antwerpen geworden... :rolleyes: Ik geef toe dat het voor mij niet veel uitmaakt maar het is echt: 'NEEEE ANTWERPEN bla bla bla' Nogmaals, I don't care... Ik zal eens zien of ik kan komen! Ik vraag me wel af of die mensen zouden komen moest het doorgaan in Hasselt maar ja ik ga er niet heen voor hen.

Ten tweede: Dinsdag 24 februari is mss ideaal voor iedereen... maar ik kan die dag echt niet! Heb die dag eindverhandelingenbeurs in de namiddag en ik denk niet dat ik me kan permitteren om dat te missen! Dus... have fun allemaal!

Tot de volgende mss...
SilentEagle
24 is voor mij zeer moeilijk in Antwerpen, maar perfect te doen in Hasselt :)

15e ideaal, behalve gesloten winkels natuurlijk.
Tiger777
Mja, met zovelen is het moeilijk om echt 1 dag perfect voor iedereen te kiezen he...
CygnusX
quote:
Originally posted by Miss Z
Ten tweede: Dinsdag 24 februari is mss ideaal voor iedereen... maar ik kan die dag echt niet! Heb die dag eindverhandelingenbeurs in de namiddag en ik denk niet dat ik me kan permitteren om dat te missen! Dus... have fun allemaal!

:(
En de 25ste?
Miss Z
25ste zou nog wel kunnen (lees: mis twee superbelangrijke lessen :rolleyes: mah kom das nie erg) mah de 23ste is ideaal voor mij :toothless

eieregooie
quote:
Originally posted by Miss Z
Ten eerste: Het gaat in Antwerpen door terwijl dit de uitslag van de stemmingen is...

Antwerpen: 5
Hasselt: 8
Brussel: 6

Ik dacht dat het nu wel duidelijk was dat als het in Antwerpen zou zijn er meer mensen zouden komen... Hasselt en Brussel hebben misschien wel meer stemmen, maar als het in Hasselt is komt de ene helft niet, en als het in Brussel is komt de andere helft niet, vandaar Antwerpen. Vandaar ook dat die andere telling beter was, zoals een aantal andere mensen ook al hadden gezegd...

Mij maakt het ook weinig uit, voor mij is het toch wel ver... En als het in de vakantie is weet ik niet of ik kan komen, ik feef in een omgekeerde wereld nl, als iedereen vrij is moet ik extra werken :p Naja, ik zal het proberen iig :)

Maar als dit een eeuwige discussie blijft gebeurt er nooit iets natuurlijk :)
CygnusX
Zoals ei zegt, beter Antwerpen ja, daar wil het meeste volk naartoe komen. Lokatie staat dus vast, punt uit :p Antwerpen it is.

Nu nog die datum. Ik stel voor dat iedereen de datums van de krokusvakantie zegt wanneer ie kan. Een datum vinden waarop iedereen kan lijkt me vrijwel onmogelijk.

24 tem 29 februari
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement