|
BeTA meetingkje? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| Z, ge heb blijkbaar weinig goesting om te blokken... :p |
|
|
| FredNova |
| dat is overduidelijk Hasselt he :tongue2 |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Z, ge heb blijkbaar weinig goesting om te blokken... :p |
hehehe ist zo overduidelijk :toothless
| quote: | Originally posted by FredNova
dat is overduidelijk Hasselt he :tongue2 |
eigenlijk nie echt... mah ik kan daarvoor zorgen als ik wil :D ;) mensen dat wordt dus hasselt :D |
|
|
| pooley |
| Kheb tactisch gestemd !! :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Miss Z
heb alles ff NOGMAALS gecorrigeerd!

edit: als er nog mensen zijn die er nie opstaan... let me know :) |
ik snap echt de klote van je grafiekje Z
ben niet van de snuggerste weet je, explain :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik snap echt de klote van je grafiekje Z
ben niet van de snuggerste weet je, explain :p |
heeft ze gedaan op de vorige pagina =) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik snap echt de klote van je grafiekje Z
ben niet van de snuggerste weet je, explain :p |
| quote: | Originally posted by Zehra
heb alles ff gecorrigeerd en uitgeteld! kzal ff uitleggen hoe de puntenverdeling is: je eerste keuze krijgt 5 punten... tweede 3 punten en derde krijgt 1 punt :) als je tweede keuze onverschillig is krijgen ze allebei 3 punten :)
|
| quote: | Originally posted by Zehra
updated :)
|
|
|
|
| Nabistai |
| Ik geloof dat Mister_Michel B A H verkoos? Staat 2 paginas terug ;) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik geloof dat Mister_Michel B A H verkoos? Staat 2 paginas terug ;) |
:rolleyes: dacht dat gij mister michel waart... :whip: twee keer stemme is NIET toegelaten! |
|
|
| Eagle` |
| ah zo, ma is da ni gewoon beter om stad met meeste aantal stemmen gewoon te kiezen |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ah zo, ma is da ni gewoon beter om stad met meeste aantal stemmen gewoon te kiezen |
Volgens zehras berekeningen is het:
- antwerpen
- hasselt
- brussel
Als we gewoon de eerste stemmen tellen krijgen we:
- Hasselt (7)
- Brussel (6)
- antwerpen (5)
Toch wel raar verschil :conf:
*edit* ik verkies wel zehras methode, zo word er meer rekening gehouden met de voorkeur van de mensen in een totaalbeeld ;) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Als we gewoon de eerste stemmen tellen krijgen we:
- Hasselt (7)
- Brussel (6)
- antwerpen (5)
|
hmmm strange... ja daar dacht ik ook eerst aan :D jaaaa zo gaan we het doen :) als de eerste en tweede dezelfde punten hebben zullen we dan maar met de tweede en derde keuzes rekening houden :)
heb zelf ook wel met andere puntenverdelingen gesimuleerd mah kwam toch altijd antwerpen uit... denk ook dat het beter is om de eerste keuzes gewoon te tellen ;)
YEAHHH BABYY HASSELT here we come :D |
|
|
|
|