|
BeTA meetingkje? (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
ola, maandag 23ste kan ik nimeer mee. dit geheel terzijde. |
Ah, nog ne carnavalist :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
gesproken maarja... Kvin carnaval nog steeds geen excuus :p ;)
|
dat is het zeerzeker wel :p :toothless |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ah, nog ne carnavalist :D |
Indeed :toothless (hoewel da da wel ni de reden is waarom ik maandag ni kan ;))
En al zeg ik het zelf, mijne jurk is zalig! Tis een glitterjurk me ne rok van misschien 10 cm ofzo.
Nu nog met pruik, oorbellen, hakken, smink, sjakosch, ketting, armbanden en slutty Nabistai is in vol ornaat! :D |
|
|
| Eagle` |
| oh ja men naam staat er niet op omdak nu eenmaal geen krokus heb, zal nog zien |
|
|
| Tiger777 |
| maandag dinsdag en woensdag vallen der voor mij ook al af... |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
maandag dinsdag en woensdag vallen der voor mij ook al af... |
idem =\ |
|
|
| Tiger777 |
| morgen begint de week... gaat ze door of niet? Ikheb de indruk dat er weinig interesse voor is. |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
morgen begint de week... gaat ze door of niet? Ikheb de indruk dat er weinig interesse voor is. |
Denk dat er gewoon niemand zich geroepen voelt om de knoop door te hakken. Cygnus moet zn verantwoordelijkheid dan maar nemen. :p |
|
|
| pooley |
Valt gewoon nogal moeilijk hier, geen akantie hebben is zwaar kut ja.
En dan nog proect/presentaties ...
En dan zaterdag ist Asta :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Cygnus moet zn verantwoordelijkheid dan maar nemen. :p |
Mja, ik denk dat het beter is als we het effe uitstellen, of niet? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Mja, ik denk dat het beter is als we het effe uitstellen, of niet? |
Dat was toch ook wat ik je voorstelde, Cygnus? :) Tis best als we het uitstellen tot na de asta iig! :) De meeste mensen zitten nu ook met carnaval! ;) (of is dat al gedaan :conf::o) En sommigen hebben nog les.
Dus, to be continued... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
Dat was toch ook wat ik je voorstelde, Cygnus? :) Tis best als we het uitstellen tot na de asta iig! :) De meeste mensen zitten nu ook met carnaval! ;) (of is dat al gedaan :conf::o) En sommigen hebben nog les. |
Ja, ge hebt gelijk. Ik had nog hoop dat het zou lukken, maar ik had beter direct naar jou geluisterd ;)
Over carnaval, het begin is nu gedaan. Nu volgen er nog verschillende stoeten, meestal op zaterdag en zondag. Het is tot nu toe heel goed geweest. Zaterdag een hele goeie stoet en fuif. Gisteren fikte er een wagen op die vlakbij de onze stond, gevolg : geen stoet voor ons omdat we ingesloten zaten. Dan maar direct naar de fuif waar we moesten werken (fuif werd georganiseerd door onze cv). We hebben ons heel goed geamuseerd, Jennifer hielp met het tappen :) Vandaag was er nog een stoet, (weeral) heel goed, maar tegen het einde begon de vermoeidheid toe te slaan. Morgen heel lang slapen :) |
|
|
|
|