return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
BeTA meetingkje? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tiger777
Welja, antwerpen, lijkt me wel iets... zeg maar een datum :)
Dark Apostle
Ik vind Antwerpen zeer ideaal, als jullie dan nog allemaal nog ergens in een straal van 15 min van mij afspreken in Antwerpen, pak Centraal Station, dan heb ik nog 5 minuten om mij op te maken ^^
SilentEagle
Ik ga toch nog een extra stem toevoegen aan het Hasselt-korps denk ik, want das voor mij ook het gemakkelijkste. Antwerpen gaat ook, maar dan enkel in het weekend.
Miss Z
quote:
Originally posted by SilentEagle
Ik ga toch nog een extra stem toevoegen aan het Hasselt-korps denk ik, want das voor mij ook het gemakkelijkste. Antwerpen gaat ook, maar dan enkel in het weekend.

yep doe maar hasselt... anders start er mah een poll over :p kdenk dat hasselt het beste is omdat sommigen onder jullie de befaamde Soundstation wel eens willen bezoeken... of ben ik mis??? :D
Eagle`
idd start een poll, veel kans dat het hasselt wordt though :D Nou goed idd ik wil die soundstation wel es zien
pooley
Idem
eieregooie
Een poll heeft geen zin, dan kunnen er ook mensen stemmen die helemaal niet mee willen... dus zeg maar gewoon wat je liever hebt, dan tellen we wel...
Eagle`
Nog niet veel in hasselt geweest, veel vinielshops, ook dichter voor jou ei, ach kom maak er maar een enkeltje hasselt van :toothless
SilentEagle
We gaan toch niet alleen van smorges vroeg tot savonds laat vinyls liggen bladeren, hoop ik? :nervous:
Tiger777
neen, we gaan bier degusteren ;) :D

Dark Apostle
quote:
Originally posted by SilentEagle
We gaan toch niet alleen van smorges vroeg tot savonds laat vinyls liggen bladeren, hoop ik? :nervous:

Dat die bladeren zolang ze willen, als ik het beu ben zoek ik me wel een PALM :D

Maakt niet uit wanneer zolang het niet in de week is, niet in het weekend 27-28 maart en liefst niet op een 21ste voor alle zekerheid ;)
Tiger777
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Dat die bladeren zolang ze willen, als ik het beu ben zoek ik me wel een PALM :D

Ik een duvel :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement