|
BeTA meetingkje? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| Welja, antwerpen, lijkt me wel iets... zeg maar een datum :) |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik vind Antwerpen zeer ideaal, als jullie dan nog allemaal nog ergens in een straal van 15 min van mij afspreken in Antwerpen, pak Centraal Station, dan heb ik nog 5 minuten om mij op te maken ^^ |
|
|
| SilentEagle |
| Ik ga toch nog een extra stem toevoegen aan het Hasselt-korps denk ik, want das voor mij ook het gemakkelijkste. Antwerpen gaat ook, maar dan enkel in het weekend. |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Ik ga toch nog een extra stem toevoegen aan het Hasselt-korps denk ik, want das voor mij ook het gemakkelijkste. Antwerpen gaat ook, maar dan enkel in het weekend. |
yep doe maar hasselt... anders start er mah een poll over :p kdenk dat hasselt het beste is omdat sommigen onder jullie de befaamde Soundstation wel eens willen bezoeken... of ben ik mis??? :D |
|
|
| Eagle` |
| idd start een poll, veel kans dat het hasselt wordt though :D Nou goed idd ik wil die soundstation wel es zien |
|
|
| eieregooie |
| Een poll heeft geen zin, dan kunnen er ook mensen stemmen die helemaal niet mee willen... dus zeg maar gewoon wat je liever hebt, dan tellen we wel... |
|
|
| Eagle` |
| Nog niet veel in hasselt geweest, veel vinielshops, ook dichter voor jou ei, ach kom maak er maar een enkeltje hasselt van :toothless |
|
|
| SilentEagle |
| We gaan toch niet alleen van smorges vroeg tot savonds laat vinyls liggen bladeren, hoop ik? :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| neen, we gaan bier degusteren ;) :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
We gaan toch niet alleen van smorges vroeg tot savonds laat vinyls liggen bladeren, hoop ik? :nervous: |
Dat die bladeren zolang ze willen, als ik het beu ben zoek ik me wel een PALM :D
Maakt niet uit wanneer zolang het niet in de week is, niet in het weekend 27-28 maart en liefst niet op een 21ste voor alle zekerheid ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Dat die bladeren zolang ze willen, als ik het beu ben zoek ik me wel een PALM :D
|
Ik een duvel :) |
|
|
|
|