|
BeTA meetingkje? (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| TatanaGirl |
Kijk, het zit zo. Ik moet normaal gezien enkele dagen in de krokusvakantie werken. Maar ik weet nooit op voorhand welke dagen. Dus kan mezelf eigelijk moeilijk in dat lijstje zetten. Ik kan wel vrij vragen op een bepaalde dag, maar dan moet er een dag vast gelegd worden en dan ook nog liefst zo vlug mogelijk. Ik hoop met heel mijn hart dat ik de meeting kan meemaken.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik verwacht nog stemmen van fusion, pooley, nyah, Apostle, gladius, djcresto, silenteagle, belgianbonzai, eagle.
6 man noem ik nu niet direct een GROTE meeting he... Komaan, meer stemmen!! |
Tja, ik zou ook willen stemmen, maar ik heb dus geen krokusvakantie. Verder, int weekend moet ik werken... Als er op voorhand een dag wordt vastgelegd, kan ik wel een dag vrij vragen, maar dan zou ik dat 'wat' op voorhand moeten weten. :) Maar ik kan dus niet beloven of ik wel werkelijk daar zal zijn :o |
|
|
| Tiger777 |
ok, da's goed.
Volgende week vrijdag zal de dag vastgelegd worden tenzij mensen die dag eerder zouden willen zien...? |
|
|
| Gladius |
-zondag 15/2
Zehra
Nabistai
SilentEagle
eieregooie
Gladius (mits 's avonds)
- maandag 23/2
Zehra
emma
TOR
Tiger777
Nabistai
eieregooie
Gladius
- dinsdag 24/2
emma
TOR
CygnusX
Tiger777
Nabistai
*eieregooie
- woensdag 25/2
emma
CygnusX
Tiger777
Nabistai
*eieregooie
- donderdag 26/2
emma
CygnusX
Tiger777
Nabistai
SilentEagle
*eieregooie
- vrijdag 27/2
emma
CygnusX
Tiger777
Nabistai
SilentEagle
eieregooie
Gladius
- zaterdag 28/2
Nabistai
Gladius
- zondag 29/2
Nabistai
SilentEagle |
|
|
| Wildfir3 |
| ik ga niet stemmen aangezien de kans groot is dat ik er niet bij zal zijn |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Ik hoop met heel mijn hart dat ik de meeting kan meemaken. |
*zucht*
Jij weet het altijd zo mooi te brengen he :) |
|
|
| eieregooie |
*bump*
Vrijdag zou weleens te laat kunnen zijn voor mij om uitsluitsel te hebben... |
|
|
| Buoyant |
-zondag 15/2
Zehra
Nabistai
SilentEagle
eieregooie
Gladius (mits 's avonds)
- maandag 23/2
Zehra
emma
TOR
Tiger777
Nabistai
eieregooie
Gladius
- dinsdag 24/2
emma
TOR
CygnusX
Tiger777
Nabistai
*eieregooie
Buoyant
- woensdag 25/2
emma
CygnusX
Tiger777
Nabistai
*eieregooie
Buoyant
- donderdag 26/2
emma
CygnusX
Tiger777
Nabistai
SilentEagle
*eieregooie
Buoyant
- vrijdag 27/2
emma
CygnusX
Tiger777
Nabistai
SilentEagle
eieregooie
Gladius
- zaterdag 28/2
Nabistai
Gladius
- zondag 29/2
Nabistai
SilentEagle |
|
|
| Kelly* |
| Ben ik de enige die enkel in het weekend kan? :conf: :confused: |
|
|
| eieregooie |
Ok, het is vrijdag :)
Streep mij maar weg op de di, wo, do... Dat kan ik nu niet meer vrij krijgen op me werk.
Dan hebben we nog 2 dagen over met 7 man... Maandag en Vrijdag. Mijn voorkeur gaat uit naar de maandag, omdat de vrijdag zo dicht op de zaterdag ligt en een aantal mensen elkaar dan ook wel weer ziet. Kvind het jammer voor Benny en SilentEagle die wel op vrijdag, maar niet op maandag kunnen. Maar SE zie ik dus toch ook die zaterdag, en Benny vinnik jammer. Die jongen heb ik nog nooit fatsoenlijk gesproken maarja... Kvin carnaval nog steeds geen excuus :p ;)
Maar goed... Mijn voorkeur gaat naar de maandag dus :) Andere mensen? Plz reply, kmoet het toch ondertussen wel ff gaan weten. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dan hebben we nog 2 dagen over met 7 man... Maandag en Vrijdag. Mijn voorkeur gaat uit naar de maandag, omdat de vrijdag zo dicht op de zaterdag ligt en een aantal mensen elkaar dan ook wel weer ziet. Kvind het jammer voor Benny en SilentEagle die wel op vrijdag, maar niet op maandag kunnen. Maar SE zie ik dus toch ook die zaterdag, en Benny vinnik jammer. Die jongen heb ik nog nooit fatsoenlijk gesproken maarja... Kvin carnaval nog steeds geen excuus :p ;)
|
Je hebt gelijk ei, maandag is misschien het beste, omdat het anders te vlug na elkaar is. Naar mij moeten jullie niet kijken bij het beslissen, ik zal er de volgende keer (AiB) wel weer bijzijn :) |
|
|
| Mister_Michel |
| ola, maandag 23ste kan ik nimeer mee. dit geheel terzijde. |
|
|
|
|