|
BeTA meetingkje? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
neen, we gaan bier degusteren ;) :D |
Tijgetje, wij zijn alcoliekers :haha: |
|
|
| eieregooie |
haha ja hoor... :p
Als ik naar Hasselt ga rij ik over Antwerpen hoor...
En gezien het studieleven van de meesten hier zal het wel een weekend worden? Zal ff kijken wat mij goed uit komt, ik werk namelijk nog weleens in het weekend :) |
|
|
| Miss Z |
nee nee... :D hoop het eigenlijk ook niet :p gewoon get rondhangen samen eh beetje gek doen :p
dus int kort: hasselt onveilig maken ;) (lees: nog onveiliger :p) |
|
|
| Miss Z |
| ow jong... eer ik iets post... posten jullie al samen 10 dingen :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Tijgetje, wij zijn alcoliekers :haha: |
Ik wijs naar nabistai... :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
neen, we gaan bier degusteren ;) :D |
hell yeah, Duvel I like it, can I be your partner in crime ? :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Tijgetje, wij zijn alcoliekers :haha: |
Ik wijs naar nabistai... :)
Kijk naar hem en ge ziet direct dat ge zelf geen alcolieker zijt :) |
|
|
| pooley |
| tword een perfecte mix van vanalles :) |
|
|
| Tiger777 |
| een perfecte mix van alcohol en...euhm... ALCOHOL :) |
|
|
| Nabistai |
1: Brussel
2: ANtwerpen
3: Hasselt
=> MIJN voorkeur
en tussen 21-29 liefst! |
|
|
| Miss Z |
| uw keuze naar mij pm'en... ga de stemming bijhouden :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik wijs naar nabistai... :)
Kijk naar hem en ge ziet direct dat ge zelf geen alcolieker zijt :) |
Er wordt hier weer gelachen met mijn ziekte ofzo? :( |
|
|
|
|