|
BeTA meetingkje? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| TatanaGirl |
Voor mij gaat vrijdag wel, maar dan moet ik het op tijd weten want ik moet soms vrijdag werken. Maar als ik het op tijd weet komt TatanaGirl zeker en vast naar de meeting.
Groetjes
TatanaGirl
ps Brussel wordt voor Benny en mij wel moeilijk. We zijn dan keilang onderweg en zullen dan waarschijnlijk ook vroeger moeten vertrekken. Ik denk dat om de plaats te kiezen er rekening moet gehouden worden met hoelang iedereen onderweg is, die van het openbaar vervoer gebruik moet maken. Voor ons is Hasselt 1 uur met de bus, naar Antwerpen ook een klein uur met de trein, maar naar Brussel zijn we zeker 2 uur onderweg met de trein. Sorry als ik nu de hele telling weer overhoop haal :) |
|
|
| SilentEagle |
| Ik ga eventjes gemakkelijk doen: als het in Hasselt is, maakt het me totaal niet uit wanneer, als het in Antwerpen is, liefst vrijdag-zaterdag-zondag, en Brussel liefst zaterdag-zondag... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
allé vooruit we gaan het forum nog is wa leven in blazen hé!
Mensen beslis eens nen dag, en zorg da het ni int weekend valt :P
I wanna gooooooooo |
|
|
| Tiger777 |
| okee, 25 februari is een eerst poging. |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| goedgekeurd :D |
|
|
| Tiger777 |
Bon, ik stel voor dat de dezelfde strategie toepassen als zehra gedaan heeft voor de plaats te bepalen...
Of... we beginnen een poll, iedereen maakt toch intenties van komen dus ja.. |
|
|
| Nabistai |
| Dat we beter op een zaterdag/zondag iets organiseren? Dan kunnen we nen hele namiddag vanalles doen (iets drinken, winkelen, snookeren, bowlen, plaatjes bekijken, muziek luisteren, praten, en dan iets drinken hé :toothless ) |
|
|
| Tiger777 |
door de week toch ook...?
Geef eens een datum dat gaat.
op die lijst staat nu nog maa 1 datum:
Dinsdag 25 februari
(vul gerust aan) |
|
|
| Nabistai |
Van 21-29 gaat normaalgezien, maar er zijn ook mensen die geen vakantie hebben en die meoten werken? |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
khoret al kga ni moeten meegaan :'(
:p |
|
|
| FredNova |
ik werk dus idd wel
maar als iedereen in de week wil
dan wil ik me best proberen te schikken
ik lees het wel |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| geile pic btw :wtf: |
|
|
|
|