|
BeTA meetingkje? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tor8024
voor mij is brussel het kortst (ca. 50')
antwerpen is ook geen probleem (ca. 1h30')
maar hasselt is wel een eind.. |
Op de kaart lijken voor jou Antwerpen en Brussel even ver... |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik kan ook verschillende rechtstreekse treinen van Antwerpen naar Hasselt nemen, en dan duurt de ene 1u30 en de andere 1u. Misschien heeft het daar iets mee te maken? :p |
|
|
| tor8024 |
afstand wel, maar de trein doet drie maal zoveel haltes aan op de lijn naar Antwerpen.. |
|
|
| eieregooie |
Ah, vandaar ;)
Ik heb ff een lijstje gemaakt... ik weet dat Zehra eigenlijk zou tellen, maar dit is wat ik hier in deze thread gezien heb...
djcresto: A H/B
Tatanagirl: A
Cygnus: H A
Tiger: A
Mister_Michel: A
Tiger777: B A H
Dark Apostle: A H/B
SilentEagle H A
Miss Z: H
Eagle: H
Nabistai: B A H
super-styleR: H
eieregooie: A H/B
[BE]Fusion`--: B A H
tor8024: B A
In volgorde van 1e, 2e, 3e voorkeur... een / ertussen betekent dat de keuze tussen die 2 niets uitmaakt.
En als we dan tellen tellen we:
Antwerpen 13
Brussel 7
Hasselt 10
Ik neem aan dat jullie begrijpen dat een aantal mensen toch concessies zullen moeten doen om dit te laten slagen :) Ik begrijp bijv. best dat mensen uit omg. Brussel liever naar Brussel gaan, maar bekijk het eens van de andere kant, andere mensen zullen dan extra ver moeten reizen... Zelfde geld voor Hasselt eigenlijk... Antwerpen ligt toch het meest centraal, en het lijkt me niet meer dan fair dat we de reistijd gewoon een beetje over de mensen verdelen. Dus wat dat betreft heeft Antwerpen denk ik de voorkeur...
Bovendien hebben een kroegtijger hier op het forum die helemaal thuis is in Antwerpen, dus dan kan hij mooi een globaal programma opstellen ;)
Zijn er dan nog data waarop mensen absoluut niet kunnen? Ik heb al een 1, 2 en 14 februari gezien... en ik weet uit betrouwbare bron dat de 28e (en daarmee ook gelijk de 29e) ook niet echt uitkomt ;) Verder nog? Fusion kan bijv niet in de weekenden... Dan wordt het toch wel heel moeilijk vrees ik... Omdat de rest ook naar school moeten en werken enzo...
En nu jullie toch de voorkeur voor de stad naar Zehra PM-en, PM mij dan ook ff wanneer je absoluut niet kan, dan zal ik eens een datum proberen uit te zoeken :) |
|
|
| Miss Z |
djcresto: A H/B
Tatanagirl: A
Cygnus: H A
Tiger: A
Tiger777: B A H
Dark Apostle: A H/B
SilentEagle H A
Miss Z: H
Eagle: H
super-styleR: H
eieregooie: A H/B
[BE]Fusion`--: B A H
tor8024: B A
|
hoef ik da nie meer te doen... kweet dat Nyah zeker voor hasselt gaat stemmen... tel dat er ook mah bij :D
En als we dan tellen tellen we:
Antwerpen 13
Brussel 7
Hasselt 10
|
:whip: mah wacht nog ff eh der zullen nog wel mensen zijn die nog moeten stemmen :)
Ik neem aan dat jullie begrijpen dat een aantal mensen toch concessies zullen moeten doen om dit te laten slagen :) Ik begrijp bijv. best dat mensen uit omg. Brussel liever naar Brussel gaan, maar bekijk het eens van de andere kant, andere mensen zullen dan extra ver moeten reizen... Zelfde geld voor Hasselt eigenlijk... Antwerpen ligt toch het meest centraal, en het lijkt me niet meer dan fair dat we de reistijd gewoon een beetje over de mensen verdelen. Dus wat dat betreft heeft Antwerpen denk ik de voorkeur...
Bovendien hebben een kroegtijger hier op het forum die helemaal thuis is in Antwerpen, dus dan kan hij mooi een globaal programma opstellen ;)
|
nie te vroeg conclusies trekken... ;)
Zijn er dan nog data waarop mensen absoluut niet kunnen? Ik heb al een 1, 2 en 14 februari gezien... en ik weet uit betrouwbare bron dat de 28e (en daarmee ook gelijk de 29e) ook niet echt uitkomt ;) Verder nog? Fusion kan bijv niet in de weekenden... Dan wordt het toch wel heel moeilijk vrees ik... Omdat de rest ook naar school moeten en werken enzo...
|
weet ik opt moment dus echt niet... heb nog gene lesserooster voor volgend semester en ja kzeg het u wel... kga dus echt niet hiervoor mijn lessen missen eh :p nee nee just kidding :) denk da ik altijd kan :)
en ik vind dat we dat de 28ste moeten doen :stongue:
Ik neem aan dat jullie begrijpen dat een aantal mensen toch concessies zullen moeten doen om dit te laten slagen :) Ik begrijp
En nu jullie toch de voorkeur voor de stad naar Zehra PM-en, PM mij dan ook ff wanneer je absoluut niet kan, dan zal ik eens een datum proberen uit te zoeken :) |
pm'en hoeft nie meer :) we zullen het lijstje van ei wel aanvullen bij nieuwkomende stemmen :) |
|
|
| Miss Z |
|
:haha: |
|
|
| CygnusX |
Bij TatanaGirl is het hetzelfde als bij mij :D