|
BeTA meetingkje? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
:D |
kvind het nochtans een heel schoon foto :) spijtig... |
|
|
| SilentEagle |
| 24e in Hasselt is perfect. |
|
|
| Tiger777 |
| Is dat een poging tot fraude? Was het niet ANTWERPEN? :) |
|
|
| eieregooie |
| Als er niet verder meer gereageerd wordt is het idd Antwerpen... |
|
|
| Meltos |
Tsjonge, die examens hebbe 't allemaal verkloot, op korte tijd zijn hier ma is ff 123 replies opgekome :eyes: Tja, ik weet da'k e beke laat ben, waarvoor mijn excuses, ma telt m'n stem nog of nie? Enfin, dien ze toch ma ff in:
1. Hasselt / 2. Antwerpen / 3. Brussel
Heb'k ok al e paar pagina's gelezen, ondertussen al 9, da't zou doorgaan in de krokusvakantie, heb ondertusse al e trip naar Hong Kong staan ( ook al heb ik geen krokus :D ) voor die periode... Ma gaat hier nu op de voet volge zene :D :p |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Meltos
Tsjonge, die examens hebbe 't allemaal verkloot, op korte tijd zijn hier ma is ff 123 replies opgekome :eyes: Tja, ik weet da'k e beke laat ben, waarvoor mijn excuses, ma telt m'n stem nog of nie? Enfin, dien ze toch ma ff in:
1. Hasselt / 2. Antwerpen / 3. Brussel
Heb'k ok al e paar pagina's gelezen, ondertussen al 9, da't zou doorgaan in de krokusvakantie, heb ondertusse al e trip naar Hong Kong staan ( ook al heb ik geen krokus :D ) voor die periode... Ma gaat hier nu op de voet volge zene :D :p |
Thank you for voting... :toothless
ja we wete nog nie wanneer eigenlijk... ei houdt zich daar mee bezig :) kwou me een beetje bezig houden met: WAAR eigenlijk mah dat is een beetje uit de hand gelopen ;) denk dat het het beste is om de eerste keuze van iedereen gewoon op te tellen :) man man wat een gedoe om een klein verkiezingske te houden eh :p
mah bon we komen er wel uit...
kheb gisteren gedroomd dat het in hasselt zal doorgaan... ;) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Miss Z
Thank you for voting... :toothless
ja we wete nog nie wanneer eigenlijk... ei houdt zich daar mee bezig :) kwou me een beetje bezig houden met: WAAR eigenlijk mah dat is een beetje uit de hand gelopen ;) denk dat het het beste is om de eerste keuze van iedereen gewoon op te tellen :) man man wat een gedoe om een klein verkiezingske te houden eh :p
mah bon we komen er wel uit...
kheb gisteren gedroomd dat het in hasselt zal doorgaan... ;) |
:o
02:27 vrijdag 30/01/2004 met 2 overstappen [2270][2320][1521]
08:30 vrijdag 30/01/2004 met 2 overstappen [2271][522][2928]
01:51 zaterdag 31/01/2004 met 2 overstappen [2075][504][2456]
02:26 zaterdag 31/01/2004 met 1 overstap [2075][1505]
02:26 zaterdag 31/01/2004 met 1 overstap [2076][1506]
02:17 zaterdag 31/01/2004 met 2 overstappen [2056][2305][1506]
01:51 zaterdag 31/01/2004 met 2 overstappen [2077][506][2458]
02:26 zaterdag 31/01/2004 met 1 overstap [2077][1507]
Voor mij duurt hasselt dus minstens 2 uur rijden en minstens 2 overstappen :o Ik zal er dus niet bij zijn in dat geval. (Antwerpen is al meer dan een uur dus zelfs als het Antwerpen is ben ik ni zeker of ik er ga bijzijn, brussel een half uur) |
|
|
| Nabistai |
| En doe die grappige fotos nu maar weg... |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by Miss Z
Thank you for voting... :toothless
ja we wete nog nie wanneer eigenlijk... ei houdt zich daar mee bezig :) kwou me een beetje bezig houden met: WAAR eigenlijk mah dat is een beetje uit de hand gelopen ;) denk dat het het beste is om de eerste keuze van iedereen gewoon op te tellen :) man man wat een gedoe om een klein verkiezingske te houden eh :p
mah bon we komen er wel uit...
kheb gisteren gedroomd dat het in hasselt zal doorgaan... ;) |
You're welcome... ;) :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
:o
02:27 vrijdag 30/01/2004 met 2 overstappen [2270][2320][1521]
08:30 vrijdag 30/01/2004 met 2 overstappen [2271][522][2928]
01:51 zaterdag 31/01/2004 met 2 overstappen [2075][504][2456]
02:26 zaterdag 31/01/2004 met 1 overstap [2075][1505]
02:26 zaterdag 31/01/2004 met 1 overstap [2076][1506]
02:17 zaterdag 31/01/2004 met 2 overstappen [2056][2305][1506]
01:51 zaterdag 31/01/2004 met 2 overstappen [2077][506][2458]
02:26 zaterdag 31/01/2004 met 1 overstap [2077][1507]
Voor mij duurt hasselt dus minstens 2 uur rijden en minstens 2 overstappen :o Ik zal er dus niet bij zijn in dat geval. (Antwerpen is al meer dan een uur dus zelfs als het Antwerpen is ben ik ni zeker of ik er ga bijzijn, brussel een half uur) |
Voor mij is dat hetzelfde. Ik moet 4 uur op de trein zitten... en dat vind ik toch wel redelijk veel. Als iedereen een beetje water in de wijn zou doen, blijft er wijn over voor iedereen. Antwerpen is voor iedereen een tussenoplossing... |
|
|
| TatanaGirl |
Ik hoop dat ik vrij kan krijgen, want ik moest gisteren werken en ze vroegen me welke dagen ik vrij wou. En ik heb nog geen datum opgegeven. Ik hoop met gans mijn hartje dat ik mee kan komen naar de meeting. :)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| eieregooie |
Zo, dan wordt het nu tijd om een voorstel te doen denk ik... Voordat dit ook op de lange baan wordt geschoven, of voordat het te kort dag is voor mensen om nog vrij te regelen indien nodig...
Zondag 15 Februari, Antwerpen |
|
|
|
|