|
BeTA meetingkje? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
Die passen voor mij ongeveer allemaal... Mits wa schuiven met de lessenrooster... :)
Gezamelijk vertrek vanuit Diepenbeek zou wel tof zijn, zeker als er iemand nen auto heeft...:conf: |
|
|
| eieregooie |
| 28 en 29 gaan iig niet :) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Die passen voor mij ongeveer allemaal... Mits wa schuiven met de lessenrooster... :)
Gezamelijk vertrek vanuit Diepenbeek zou wel tof zijn, zeker als er iemand nen auto heeft...:conf: |
ja zou tof zijn :) mah kweet niet of ik de auto kan krijgen... :( moet dat minstens een week op voorhand weten...
mah tis ook wel leuk hoor allemaal samen met de trein :D
whiii zet het op een maandag :D (heb mijn lesserooster al :p) |
|
|
| eieregooie |
| Maandag moet Benny carnaval vieren :p |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
24 tem 29 februari |
zoals ik al eerder heb vermeld, is 24 uitstekend.
maar euh, gingen we de 28ste niet naar de Asta?
anders kunnen we die dag er een dagje Antwerpen van maken en dan 's avonds naar Den Haag vertrekken.. |
|
|
| Tiger777 |
Dus voor mij is het okee voor
23 24 25 26 27 februari |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tor8024
zoals ik al eerder heb vermeld, is 24 uitstekend.
maar euh, gingen we de 28ste niet naar de Asta?
anders kunnen we die dag er een dagje Antwerpen van maken en dan 's avonds naar Den Haag vertrekken.. |
Haha, ik ga niet eerst naar Antwerpen om vervolgens hier 15km verderop naar een feestje te gaan :p Zeker niet als ik ook nog ff naar Addiction wil in Utrecht ff tussendoor... Dan zie ik jullie in de Asta wel...
Als jullie dat nou hier dichter in de buurt zouden doen :D (Den Haag, of beter Delft :p) Kwilde dat eigenlijk net gaan voorstellen in de Asta thread :) |
|
|
| tor8024 |
is eigenlijk geen zo'n slecht idee
dagje Den Haag en dan 's avonds fuiven..
is daar veel te beleven? :) |
|
|
| TatanaGirl |
Voor mij zou de 15de wel moeilijk worden, dus zou ik heel blij zijn als het op een andere dag zou doorgaan.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| kzal is ni doen gelijk al de rest: ge ziet maar wanneer ge het wilt doen, ik kijk dan wel of ik kan, ge moet naar mij ni omzien |
|
|
| lievez |
| de steven-zoekt-naar-aandacht-post steven of ist de steven-zoekt-naar-medelijden-post? :p |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by lievez
de steven-zoekt-naar-aandacht-post steven of ist de steven-zoekt-naar-medelijden-post? :p |
de als-iedereen-was-zoals-mij-dan-zou-er-niks-afgesproken-worden-post?
;) |
|
|
|
|