return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 10)
View this Thread in Original format
ambs
quote:
Originally posted by basvh
Ambs, kan jij misschien wat meer vertellen over de combinatie godskitchen, armin en ibiza? Las ergens wat roddels dat armin dit jaar met godskitchen op ibiza staat.

Zover ik *weet* wordt er hard gewerkt om armin deze zomer op ibiza te krijgen... Voor welke clubnight of waar is nog niet duidelijk... maar er wordt wel aan gewerkt... Dus eventjes doorbijten en met een beetje geluk heeft hij wel een weekly residency ;)

En nu ga ik weer in liefdesverdriet mode hahaha
basvh
quote:
Originally posted by ambs
Zover ik *weet* wordt er hard gewerkt om armin deze zomer op ibiza te krijgen... Voor welke clubnight of waar is nog niet duidelijk... maar er wordt wel aan gewerkt... Dus eventjes doorbijten en met een beetje geluk heeft hij wel een weekly residency ;)

En nu ga ik weer in liefdesverdriet mode hahaha

kijk thanks voor de info.

Jah ik ben al beetje aan het plannen hoe mijn ibiza vakantie eruit komt te zien. Dat ik weinig zal slapen en failliet thuis kom staat daarentegen wel vast.
M_Peror
Jaja, kaartjes in de pocket! Ik ben er bij! :D De jongedame bij de FRS moest ff zoeken maar ze kreeg ze uiteindelijk toch uit de computer getoverd... thank you very much.

So... M_P gaat ff fijn een stukkie varen... :)
TranceZoner
Eindelijk vandaag een kaartje gehaald bij de Free Record Shop hiero, en tot mijn grote verbazing wist het meisje over welk feestje het ging.:p :p

Tot 17 April!!!!:eyespop: :eyespop: :eyespop:
franzelare
quote:
Originally posted by TranceZoner
Eindelijk vandaag een kaartje gehaald bij de Free Record Shop hiero, en tot mijn grote verbazing wist het meisje over welk feestje het ging.:p :p

Tot 17 April!!!!:eyespop: :eyespop: :eyespop:

was het een lekker wijf? :happy2:
TranceZoner
quote:
Originally posted by franzelare
was het een lekker wijf? :happy2:

Eerlijk? Knap is anders wat, maar ik denk dat zij heeeeeeeeeeeeeeel aardig is, en dat telt uuteindelijk! Cheers!:stongue: ;)
M_Peror
Zucht... op TMF.nl kun je kaartjes winnen... :rolleyes:
Maar goed dat ik ze al heb, want ik vertik 't om zo'n ID aan te maken :D
HiGH_NrG
Toch jammer dat ze dat op TMF gaan promoten...
MaGiK54
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Toch jammer dat ze dat op TMF gaan promoten...

Cd is ook gesponsord door TMF.
Partyhardy!
ik ben er ook bij! :cool: Ik hoop dat Armin me weer eens positief gaat verrassen, want dit was de paar afgelopen gigs (geen solo's) absoluut niet het geval. Toch heb ik er goede hoop op want een solo en 7 uur de tijd hebben is natuurlijk veel relaxter om een goede opbouwende set neer te zetten, tevens is zijn cd ook erg goed! :cool: Ik ben benieuwd! :)

MaGiK54
Even een kort overzichtje gemaakt van de TA-ers die aanwezig zullen zijn, gelieve aanvullen als ik iemand vergeten ben

High_nrg
Tom Lont
Eieregooie
Odyne
Flipper
Bartez
Dj-spare
Frankisback
Freezel
Magik54
Partyhardy
JP + een stel Duits TA'ers
M-Peror
TranceZoner
Magik83

Meeting lijkt me op zijn plaats, gezien de hoeveelheid TA'ers.
jp
Meetingpoint: op de punt van het voordek, net als in de film Titanic :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement