|
Armin Only - 7 uur Armin! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
gelukkig heb ik een kaart want ik vrees dat onze lieftallige Pr dame iets wat laat was met aanvragen, ondanks dat ik haar getipt had optijd te zijn......
nouja hoop maar dat het bericht hier klopt dat je cam gewoon mee mag :)
*edit* zie dat ze gewoon naar een niet bestaand mail adres heeft gemaild...... dus dan komt er nooit antwoord (het mail adres van de flyer dus...) |
|
|
| MaGiK54 |
| ASOT aan en ik krijg steeds meer zin :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by franzelare
gelukkig heb ik een kaart want ik vrees dat onze lieftallige Pr dame iets wat laat was met aanvragen, ondanks dat ik haar getipt had optijd te zijn......
nouja hoop maar dat het bericht hier klopt dat je cam gewoon mee mag :) |
Ze zijn gewoon voor dit feestje heeeeeeeeeeeel erg zuinig met de gastenlijst. Brandweer schijnt het niet echt leuk te vinden ofzo... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Uitverkocht :D |
had ik persoonlijk niet verwacht want 1500 personen is gigantisch veel! Knap dus van Armin om uitverkocht te geraken. Ik heb er al super veel zin in en als hij zo draait als gisteren in zijn tweede uur hoor je mij niet klagen! :tongue3 :cool: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ze zijn gewoon voor dit feestje heeeeeeeeeeeel erg zuinig met de gastenlijst. Brandweer schijnt het niet echt leuk te vinden ofzo... |
brandweer? wtf... water everywhere! :toothless
en ik verkleed me als lichtgevende reddingsboei denk ik, dus ik ga wel snel opgevist worden! |
|
|
| franzelare |
| ik zuip het ijselmeer wel leeg bij nood ;) |
|
|
| Flipper01 |
Fijn, morgen gaan ze bij Zwolle aan een tunnel werken waardoor er geen treinen rijden tussen Zwolle en Amersfoort... Dus kunnen we lekker een half uur langer in de trein zitten.
Gelukkig is er geen storm voorspeld, dus we kunnen rustig uitvaren morgennacht :D |
|
|
| HiGH_NrG |
Konden ze die boot niet gewoon afmeren bij A'dam CS ofzo, nu moet iedereen weer helemaal naar Sloterdijk. En dan is de terugweg ook nog zwaar klote ivm amper OV daar om 05.00 denk ik :rolleyes:
Iemand een plekje over in de auto om mij af te zetten bij A'dam CS op de terugweg? :D |
|
|
| TranceFool |
| Ahjoh zorg dat gewoon dat je een gigantisch anker aan boord meeneemt, gooi je het halverwege uit, heeft de boot wat vertraging en komt ie pas om 7 uur sochtends binnen :p |
|
|
| SnuggLe |
Voor de mensen die gaan vanavond: Heel erg veel plezier! Maar dat zal vast wel lukken als er zoveel TA's gaan :)
En ik duim voor jullie dat de signature van JP geen waarheid wordt :) |
|
|
| TranceZoner |
Nog een paar uurtjes!!!
HALF EEN DUS OP HET ACHTERSTEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LATERS!!!!!!!!!!!!:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| franzelare |
help me maar herinneren als je me tegen komt, ik vergeet het toch ;)
ik loop rond te hossen met een sony dsc-f717 om mijn nek, en de meeste kennen mijn rara kop denk ik al wel :p |
|
|
|
|